۱۴ خرداد ۱۴۰۲، ۱۷:۴۶
کد خبرنگار: 957
کد خبر: 85131134
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

صداقت و مردمی بودن از ویژگی‌های شاخص شخصیتی امام راحل بود

سنندج- ایرنا- فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: از میان خصوصیات فردی و اجتماعی امام راحل، ویژگی منحصر به فرد صداقت، در عین صمیمیت با مردم، شاخص بود.

به گزارش ایرنا، سردار سیدصادق حسینی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران به مناسبت سالروز ارتحال امام خمینی(ره) در سنندج اظهار کرد:
امام راحل از لحاظ شخصیت سیاسی، انسانی صادق، شجاع و دارای عزت و اعتماد به نفس بود.

وی یادآور شد: امام خمینی توانست با صداقت در گفتار و رفتار قلب‌های مردم را در مسیر الهی با خود همراه کند و بزرگترین انقلاب تاریخ معاصر جهان را رقم بزند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان یادآور شد: بنیانگذار انقلاب اسلامی، با تشکیل انقلاب اسلامی نه تنها در ایران، بلکه در سراسر دنیا، الهام‌بخش ایستادگی و مقاومت آزادی خواهان در برابر ظلم و استکبار شد.

سردار حسینی ادامه داد: امام راحل با تشکیل انقلاب اسلامی نه تنها در ایران، بلکه در سراسر دنیا، الهام‌بخش ایستادگی و مقاومت آزادی خواهان در برابر ظلم و استکبار شد و جبهه‌ای با ماهیت مقاومت در برابر مستکبران جهان تشکیل داد.

وی اضافه کرد: این جبهه با پرچمداری نایب بر حقش، رهبر معظم انقلاب، امروز قدرتمندتر، گسترده‌تر و منسجم‌تر با اهتزاز پرچم انقلاب اسلامی توانسته است به تاثیرگذارترین جریان بین‌المللی در غرب آسیا و منطقه تبدیل شود.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان افزود: همه این توفیقات و نصرت‌ها از نفس قدسی و الهی امام خمینی (ره) سر چشمه گرفته و با کمک خدا و زعامت رهبر معظم انقلاب، به سرمنزل مقصود خواهد رسید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha