۱۵ خرداد ۱۴۰۲، ۸:۳۸
کد خبر: 85131326
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مهاجران افغانستانی مقیم یزد، یاد امام(ره) را گرامی داشتند

یزد- ایرنا- جمعی از مهاجران افغانستانی مقیم استان یزد یکشنبه شب در آیینی در مسجد شهدا یاد و خاطره بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) را گرامی داشتند.

به گزارش ایرنا، در این مراسم معنوی که جمعی از مسئولان حضور داشتند رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان یزد گفت: بزرگداشت یاد و خاطره حضرت امام خمینی(ره) تکریم همه خوبی‌ها، رشادت‌ها و ایمان و اخلاص است.

حجت‌الاسلام مهدی دادآفرین در این مراسم با گرامیداشت یاد حضرت امام (ره) و شهیدان یوم الله ۱۵ خرداد افزود: حضرت امام خمینی (ره) با قیام الهی خود موجب شکست طاغوت و دست بیگانگان را از ایران اسلامی کوتاه کرد.

وی خاطرنشان کرد: بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام راحل (ره) با انقلاب ۵۷ روحیه استکبارستیزی، قیام برای خدا و دفاع از مردم و محرومان را نشان داد.

مهاجران افغانستانی مقیم یزد، یاد امام(ره) را گرامی داشتند

این مسئول بیان کرد: اخلاص، ساده زیستی، مردمداری، فداکاری در راه دین و خدمت مخلصانه برای مردم جزو ویژگی‌های بارز حضرت امام خمینی (ره) بود و باید این رویه و روحیه در جامعه گسترش یابد.

دادآفرین بیان کرد: حفظ دین و ارزش‌های الهی امروز باید بیش از گذشته توسط آحاد مردم و جوانان در جامعه مورد عنایت قرار گیرد و اهداف و آرمان‌های حضرت امام راحل (ره) زنده بماند.

در این مراسم معنوی برنامه عزاداری و سوگواری به یاد شهدای انقلاب اسلامی و یوم الله ۱۵ خرداد برگزار شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha