۱۶ خرداد ۱۴۰۲، ۱۰:۰۸
کد خبرنگار: 1031
کد خبر: 85131919
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کماکان مسیر خط جنوب بزرگراه آقابابایی اصفهان مسدود است

اصفهان - ایرنا - مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: کماکان خط جنوب به شمال بزرگراه شهید آقابابایی به علت ادامه دار شدن عملیات ترمیم حفره ایجاد شده در اتوبان، مسدود است.

به گزارش ایرنا، یکشنبه هفته جاری در پی نشت فاضلاب و نشست زمین ، حفره‌ای به ابعاد یک متر مربع و به عمق ۱۲ متر در مسیر جنوب به شمال بزرگراه شهید آقابابایی اصفهان ایجاد و به مسدود شدن این مسیر منجر شد.

منصور شیشه فروش روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در پی طولانی شدن عملیات مرمت، از رانندگان درخواست می شود که برای تردد از خیابان‌ها و مسیرهای جایگزین و دسترسی های محلی که توسط پلیس راهور و شهرداری تعیین و با نصب بنر و اعلام از صدا و سیما اطلاع رسانی شده استفاده کنند.

وی اظهار داشت: انجام عملیات به‌دلیل عمق لوله وحفره ایجاد شده، حجم فاضلاب و موقعیت خاص حادثه که در اتوبان واقع است درعمل دسترسی سریع به امکانات را با مشکل مواجه کرده و به‌دلیل ترافیک های اطراف از پیچیدگی خاصی برخوردار است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان افزود: همچنان عوامل پلیس راهور برای کنترل ترافیک،آتش نشانی و شهرداری منطقه به‌منظور ایمنی محل و ارائه خدمات پشتیبانی در محل مستقر هستند.

وی یادآوری کرد که از شب گذشته تاکنون تخلیه فاضلاب از روی لوله وتعویض لوله آسیب دیده توسط عوامل شرکت آب و فاضلاب انجام شده و در زمان حاضر عملیات بلوکاژ و بستر سازی و اتصال لوله به منهول در حال انجام است و پس ازانجام عملیات تًثبیت ،پرسازی ترانشه و حفره ایجاد شده و ایمن سازی محل اجرایی می‌شود.

شیشه فروش افزود: ۶ گروه فنی و اجرایی و مدیریت بحران شرکت آب و فاضلاب مجهز به ماشین آلات سنگین،بیل مکانیکی ،خاور،کامیون،تانکرهای لجن کش،پمپ های قوی و سایر تجهیزات در حال اجرای عملیات بازسازی شبکه انتقال فاضلاب در این مسیر مستقر هستند.

.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha