توسعه فضاهای آموزشی نیاز مبرم در شهرستان خوی است/ تمهید ۹۵ کلاس درس جدید

ارومیه - ایرنا - فرماندار خوی با اشاره به اینکه این شهرستان رتبه دوم استانی در تراکم بالای کلاسی را داراست، گفت: با توجه به بافت فرسوده فضاها و وقوع زلزله های اخیر توسعه فضاهای آموزشی این شهرستان نیازمند توجه ویژه است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ذبیح الله کاظمی روز سه‌شنبه در بازدید از پروژه‌های عمرانی در حال احداث خوی افزود: با تمهیدات صورت گرفته، ۱۰ هزار مترمربع با ۹۵ کلاس درس به فضای آموزشی شهرستان اضافه خواهد شد.

وی اضافه کرد: در حال حاضر فعالیت های عمرانی در راستای بهسازی واحدهای آموزشی و بازسازی کلاس های درس با قدرت و قوت اجرایی می شود و ساخت مدارس جدید هم با بهره مندی از همه ظرفیت ها در دست انجام است.

فرماندار خوی ادامه داد: خیّرین مدرسه‌ساز پای کار مناطق زلزله‌زده بوده و به همت همین خیّران و اعتبارات دولتی توانسته‌ایم تا حدودی مشکلات را حل کنیم که امیدواریم این حمایت‌ها ادامه دار باشد.

کاظمی گفت: با تخصیص اعتبارات لازم از سوی دولت مردمی در راستای نهضت مدرسه سازی و همراهی خیّران شاهد افزایش چشمگیر سرانه فضای آموزشی در شهرستان خوی برای سال‌های تحصیلی آینده خواهیم بود.

در حال حاضر ۵۳۰ مدرسه با ۲ هزار و ۸۰۰ کلاس درس در شهرستان خوی فعال است.

البته تعدادی از مدارس این شهرستان به علت تخریب یا نیاز به بازسازی و تعمیر مدارس، در دیگر فضاهای آموزشی راه اندازی شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha