۱۶ خرداد ۱۴۰۲، ۱۷:۲۱
کد خبرنگار: 1208
کد خبر: 85132566
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اینیستا در آغوش ژاوی با ویسل‌کوبه وداع کرد+ فیلم

۱۶ خرداد ۱۴۰۲، ۱۷:۲۱
کد خبر: 85132566
اینیستا در آغوش ژاوی با ویسل‌کوبه وداع کرد+ فیلم

تهران- ایرنا- تیم فوتبال بارسلونا در دیداری دوستانه با ویسل کوبه ژاپن که به‌عنوان بازی خداحافظی ستاره سابق آبی‌اناری‌ها از تیم ژاپنی تدارک دیده شده بود، میزبان را با ۲ گل شکست داد.

به گزارش عصر سه شنبه ایرنا، تیم فوتبال ویسل کوبه ژاپن برای خداحافظی با آندرس اینیستا، ستاره سابق بارسا، دیداری دوستانه را با این تیم در توکیو تدارک دیده بود.

شاگردان ژاوی هرناندز در بارسا، کمتر از ۴۸ ساعت پس از برگزاری آخرین دیدار فصل خود در لالیگا، راهی توکیو شدند. اینیستا پیش‌تر اعلام کرده بود که ماه آینده ویسل کوبه را ترک می‌کند.

مرد اسپانیایی که پیش از کوچ به ژاپن در سال ۲۰۱۸، بیش از ۶۰۰ بازی با پیراهن بارسا انجام داده بود، گفته که قصد دارد همچنان به فوتبال ادامه دهد اما مقصد بعدی خود را مشخص نکرده است.

در پایان این دیدار که با حضور اینستا در ترکیب اصلی در ورزشگاه ملی توکیو برگزار شد، بارسا توانست حریف را با ۲ گل فرانک کِسی و اریک گارسیا شکست دهد.

هافبک خلاق سابق بارسا در دقیقه ۸۰ بازی با تشویق گرم هواداران از زمین بازی خارج شد و پس از ترک زمین، در آغوش هم‌تیمی سابق و مربی کنونی بارسا جای گرفت.

اینستا در آغوش ژاوی با ویسل‌کوبه وداع کرد+ فیلم

اینیستا به همراه بارسا چهار بار قاتح لیگ قهرمانان شده و ۹ بار هم لالیگا را فتح کرده بود. قرارداد او با ویسل کوبه سه ساله با دستمزد سالانه ۳۰ میلیون دلار منعقد شده بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha