پروژه‌های نیمه‌تمام ۲۰ ساله کردستان امسال به بهره‌برداری می‌رسد

سنندج- ایرنا- استاندار کردستان گفت: تلاش خواهیم کرد بسیاری از پروژه‌های نیمه کاره ۲۰ ساله استان، امسال به بهره‌برداری برسند.

به گزارش ایرنا، اسماعیل زارعی کوشا شامگاه سه‌شنبه در همایش سراسری مدیران حراست دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور در سنندج اظهار کرد: پروژه‌هایی در استان با بیش از ۲ دهه عمر وجود دارد و امسال تلاش ما این است این طرحها به بهره‌برداری برسد.

وی یادآور شد: سد سیازاخ دیواندره، فرودگاه سقز و راه آهن همدان به سنندج از جمله طرحهایی هستند که با تامین اعتبار آنها به خط پایان خواهند رسید.

استاندار کردستان با بیان اینکه مجموعه علمی و دانشگاهی کشور امروز شاهد یک تحول و تغییر اساسی است، افزود: در ناآرامی و اغتشاشات سال گذشته بیشترین تمرکز دشمن بر روی دانشگاه‌ها بود.

زارعی کوشا ادامه داد: کردستان در اغتشاشات سال گذشته نسبت به دیگر نقاط کشور دارای شرایط ویژه‌ای بود اما با بصیرت مردم و مدیریتی که اعمال شد شاهد کمترین خسارت و آسیب‌ها نسبت به خیلی از نقاط دیگر بودیم.

وی تاکید کرد: دشمن هنوز از سیلی سفر رهبری به استان کردستان در سال ۱۳۸۸ احساس درد می‌کند و با هر شیوه ممکن در صدد جبران آن است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha