۱۷ خرداد ۱۴۰۲، ۱۰:۳۵
کد خبرنگار: 817
کد خبر: 85133029
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مقالات کنفرانس وب‌پژوهی در پایگاه تحقیقاتی IEEE Xplore نمایه شد

تهران- ایرنا- تمام مقالات انگلیسی پذیرفته شده در نهمین کنفرانس بین‌المللی وب پژوهی در پایگاه اطلاعاتی IEEE Xplore که یکی از مهمترین پایگاه های اطلاعاتی جهان در حوزه فنی مهندسی است، نمایه شد

به گزارش روز چهارشنبه گروه علم و آموزش ایرنا از روابط عمومی دانشگاه علم و فرهنگ وابسته به جهاد دانشگاهی، مقالات انگلیسی پذیرفته شده در نهمین کنفرانس بین‌المللی وب پژوهی که در پایگاه IEEE Xplore نمایه شد، در لینک قابل دسترس است.

با تلاش و پیگیری مستمر دبیرخانه کنفرانس وب پژوهی، نمایه‌سازی مقالات در پایگاه IEEE Xplore در فاصله یک ماه پس از برگزاری کنفرانس انجام شده است.

پایگاه IEEE Xplore یکی از مهمترین پایگاه های اطلاعاتی جهان به ویژه در حوزه فنی مهندسی است. کنفرانس وب پژوهی موفق شده است سالیانه و بطور پیاپی، تمام مقالات انگلیسی پذیرفته شده در کنفرانس را در این پایگاه معتبر بین‌المللی نمایه کند.

نهمین کنفرانس بین المللی وب پژوهی ۱۳ اردیبهشت ماه با حضور حسن مسلمی نائینی رییس جهاد دانشگاهی، مهدی باصولی رییس دانشگاه علم و فرهنگ و جمعی از اساتید و مسوولان وزارتخانه‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات،علوم، تحقیقات و فناوری در دانشگاه علم و فرهنگ‌ گشایش یافت.

در کنفرانس وب پژوهی محورهایی مانند”یادگیری ماشین، یادگیری عمیق در وب”، ”بازاریابی اطلاعات”، ” وب کاری و تحلیل وب”،” تحلیل شبکه های اجتماعی”،”تعامل انسان و رایانه” ، ” اینترنت اشیا”، “سکوهای ابری، انبوه و توزیع شده”، ” کیفیت وب”،” سکوها و ابزارهای نرم افزاری وب”، ” تحلیل رفتارها و شخصی سازی”، ” اقتصاد، درآمدزایی و بازارهای بر خط” و ” وب، رسانه و جامعه” مورد بررسی قرار گرفته است.

از مجموع ۱۵۵ مقاله دریافت شده به دبیرخانه نهمین کنفرانس بین المللی وب پژوهی، ۴۹ مقاله به صورت شفاهی پذیرش شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha