۱۷ خرداد ۱۴۰۲، ۱۵:۰۷
کد خبر: 85133517
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

قطع درختان نیاوران مربوط به دوره پیشین مدیریت شهری است

شمیرانات - ایرنا - سرپرست خدمات شهری شهرداری منطقه یک تهران گفت: قطع درختان در خیابان نیاوران مربوط به دوره پیشین مدیریت شهری بوده و رای کمیسیون ماده هفت برای مالک متخلف صادر شده‌است.

به گزارش ایرنا از شهرداری منطقه یک تهران، احسان صفایی روز چهارشنبه در واکنش به خبر قطع ۸ اصله درخت اظهار داشت: موضوع قطع درخت در خیابان نیاوران مربوط به چهار سال پیش بوده و در این دوره اتفاق نیفتاده است و در همان زمان نیز رای کمیسیون ماده هفت آن صادر شد.

وی درخصوص موضوع قطع درختان در خیابان عمار نیاوران خاطرنشان کرد: از آنجایی که مالک برای پایان کار ساختمان اقدام نکرده بود اخذ جریمه و پیگیری آن بلاتکلیف مانده بود.

این مسئول افزود: مبلغ جریمه در زمان صدور حکم ۹ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان به علاوه تعهد کاشت یکهزار و ۳۷۰ اصله درخت بود.

صفایی تاکید کرد: با این حال در صورتی که مالک بخواهد برای اخذ پایان کار اقدام کند، همه آن جرائم و الزام کاشت به روز رسانی شده و دریافت خواهد شد.

گفتنی است؛ در روزهای اخیر خبری درباره قطع هشت اصله درخت کهنسال در خیابان عمار نیاوران برای نمایان شدن چهره ساختمان در فضای مجازی منتشر شده بود.

منطقه یک شهرداری تهران در منتهی‌الیه شمال شرقی این شهر واقع شده‌ است و شمالی‌ترین منطقه شهر تهران به حساب می‌آید.

این منطقه از شمال (شمیران) به رشته‌ کوه البرز، از غرب به منطقه اوین، از جنوب به بزرگراه شهید چمران و بزرگراه مدرس و بزرگراه شهید صدر و از شرق به لواسانات محدود می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha