۱۸ خرداد ۱۴۰۲، ۹:۰۰
کد خبر: 85133600
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پوریا: وزارت ورزش اتفاق نادری را رقم زد

۱۸ خرداد ۱۴۰۲، ۹:۰۰
کد خبر: 85133600
پوریا: وزارت ورزش اتفاق نادری را رقم زد

تهران- ایرنا- رئیس فدراسیون بدمینتون گفت: باید از وزیر ورزش و جوانان تشکر کنم زیرا حمید سجادی اتفاقی نادر در ورزش کشور را رقم زد.

محمدرضا پوریا در گفت‌وگو با ایرنا درباره اجرایی شدن طرح مهم بیمه حوادث ورزشی و درمان تکمیلی انفرادی ورزش کشور با دستور وزیر ورزش و جوانان، اظهار داشت: در طول ۳۰ سالی که رئیس فدراسیون بدمینتون بودم، طرح بیمه حوادث ورزشی و درمان یکی از نادرترین طرح‌هایی است که در ورزش اجرا شد. چون حمید سجادی خودش ورزشکار بود و درد ورزشکاران را می‌داند.

وی افزود: طرح بیمه تکمیلی ورزشکاران پروژه‌ای بود که برنامه‌ریزی آن توسط شخص وزیر دنبال شد. ۱۲ سال است که عضو هیئت امنای صندوق هستم و تا الان ندیدم که چنین اتفاقی بیفتد، اما سجادی با تلاش خود اجرای این طرح که کار بسیار سختی است، را رقم زد.

رئیس فدراسیون بدمینتون عنوان کرد: ورزشکار وقتی آسیب می‌بیند هزینه‌های زیادی دارد. جدای از آن، ما حق ورودی را برای بیمه ورزشکاران پرداخت می‌کنیم و وقتی حمایت چندجانبه از طرف ورزارت باشد، شرایط خیلی تغییر می‌کند. شاید ورزشکاری باید برای آسیب دیدگی خود ۱۰۰ میلیون تومان هزینه کند اما الان با اجرای این طرح و پیگیری شخص وزیر کمک بزرگی به ورزشکاران می‌شود.

وی اضافه کرد: این طرح باید به اجرا در می‌آمد و می‌بایست از وزیر ورزش و جوانان تشکر ویژه‌ای داشته باشم که با حجم بالای کار، این اتفاق نادر را به سرانجام رساند. سجادی با این طرح جامعه ورزش را خوشحال کرد.

پوریا خاطرنشان کرد: در این طرح بیمه تکمیلی خانواده‌ها را در برمی‌گیرد و از والدین تا همسر و فرزند شامل آن می‌شوند. ورزشکاران در یکسال می‌توانند از مزایای آن بهره‌مند شود و آسایش و آرامش بیشتری داشته باشند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha