عبور دوباره دنور از میامی؛ برتری شاگردان مایکل مالون در NBA

تهران- ایرنا- دنور ناگتس در سومین بازی سری فینال لیگ بسکتبال حرفه‌ای آمریکا موفق شد میامی هیت را از پیش رو بردارد.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا، سومین دیدار فینال لیگ بسکتبال حرفه‌ای آمریکا NBA بامداد امروز برگزار شد که طی آن میامی هیت برابر دنور تن به شکست داد.

در این دیدار که از سری فینال لیگ اتحادیه ملی بسکتبال آمریکا NBA برگزار شد، دنور ناگتس با نتیجه ۱۰۹ - ۹۴ میامی هیت را شکست داد تا دو بر یک از حریف پیش باشد.

در پایان این بازی جمال ماری بازیکن ۲۶ ساله و نیکولا جوکیچ فوق ستاره دنور دو بازیکن تاثیرگذار این تیم بودند. ماری ۳۴ امتیار، ۱۰ ریباند و ۱۰ پاس گل و جوکیچ نیز ۳۲ امتیاز، ۲۱ ریباند و ۱۰ پاس گل را به نام خود ثبت کردند. در آن سوی میدان نیز جیمی باتلر ۲۸ امتیاز، ۲ ریباند و ۴ پاس گل را به دست آورد اما نتوانست مانع شکست تیمش شود.

در دیدار نخست سری فینال شاگردان مایکل مالون ۱۰۴ بر ۹۳ به پیروزی رسیده بودند اما در بازی دوم شاگردان اریک اسپولسترا موفق شدند ۱۱۱ بر ۱۰۸ و تنها با اختلاف ۳ امتیاز برنده این میدان باشند تا ضمن جبران شکست بازی اول کار را در این سری به تساوی بکشانند. دو تیم در شرایطی پا به فینال گذاشته‌اند که دنور ناگتس در فینال کنفرانس‌ها موفق شده بود در مجموع ۴ بر صفر لس‌آنجلس لیکرز را شکست دهد و میامی هیت نیز ۴ بر ۳ از سد بوستون سلتیکس گذشت تا جواز حضور در فینال را کسب کند.

سری فینال لیگ NBA به صورت ۴ از ۷ برگزار می‌شود و هر تیمی که ۴ بار حریف خود را شکست دهد، برنده شده و قهرمان این مسابقات می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha