۱۹ خرداد ۱۴۰۲، ۱۴:۱۰
کد خبرنگار: 1239
کد خبر: 85135043
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه آبادان: موشک فراصوت فتاح، قدرت بازدارندگی ایران را نشان داد

آبادان - ایرنا - امام جمعه آبادان با اشاره له رونمایی موشک فراصوت فتاح گفت: این رونمایی، اقتدار بازدارندگی موشکی ایران را به نمایش گذاشت.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام عبدالحسین غبیشاوی در خطبه‌های دوم نماز جمعه آبادان در مصلای این شهر افزود: رونمایی از موشک فتاح هشداری به دشمنان و پیام دوستی به کشورهای دوست ایران بود.

وی ادامه داد: تنها سه کشور این نوع موشک را در جهان ساخته‌اند که این مهم نشان از قدرت نظامی و علمی کشور است.

خطیب جمعه آبادان با انتقاد از صنعت خودروسازی کشور گفت: وقتی می‌توانیم با استفاده از جوانان نخبه کشور موشک فراصوت بسازیم چرا در صنعت خودرو سازی به چنین پیشرفتی نمی‌رسیم؟

وی افزود: صنعت خودروسازی سالها زودتر از موشک سازی آغاز به کار کرده ولی به لحاظ کیفی پیشرفت زیادی نداشته است.

حجت الاسلام غبیشاوی با اشاره به آغاز سفر حجاج بیت الله الحرام گفت: از حجاجی که تمکن مالی دارند انتظار داریم ولیمه خود را در مسیر کارهای خیر و کمک به نیازمندان هزینه کنند.

وی افزود: صرف هزینه‌های هنگفت برای تهیه ولیمه قبل و بعد از تشرف به سرزمین وحی به یک فرهنگ نادرست تبدیل شده که این اقدام بار مالی فراوان بر دوش افرادی که به مکه مشرف می‌شوند می‌گذارد.

خطیب جمعه آبادان با اشاره به حضور گسترده ملت ایران در آیین بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) اظهارکرد: امام راحل از نظر سخت افزاری دست بسته بود ولی امید به خدا و همراهی و قدرت مردم را داشت.

وی افزود: امام خمینی(ره) با از بین بردن رژیم پهلوی کاری شبیه به معجزه کرد و اکنون نیز مقام معظم رهبری با اتکا به قدرت مردم از ایران، کشوری مقتدر ساخته‌ است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha