تاکیدات هفت‌گانه رهبر معظم انقلاب ماموریت اصلی انقلابیون است

ساوه - ایرنا - امام جمعه ساوه با اشاره به توصیه های هفت‌گانه رهبر معظم انقلاب در جمع فعالان جبهه انقلاب گفت: این تاکیدات چراغ راه تمام مسئولان و دلسوران به نظام اسلامی است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام جعفر رحیمی در خطبه نماز جمعه این هفته شهرستان با اشاره به سالروز رهبری حضرت آبت الله خامنه ای (مدظله) اظهار کرد: ایشان در ۳۴ سال رهبری نظام جمهوری اسلامی، رهبر کل دلدادگان به میهن و عزت و شرافت را به عهده گرفته و در این مدت با حماسه آفرینی در بحران های طوفنده کشور را نجات داده و مدیریت کرده است.

تدابیر حکیمانه و بینش عمیق رهبر معظم انقلاب به عنوان سکاندار این نظام اسلامی موجب شد تا کشتی نظام از میان امواج سهمگین به سلامت حرکت کند.

وی اضافه کرد: بحران هایی که هر یک از آنها کافی بود تا هر نظام سیاسی را با چالش و مشکلات جدی رو به رو سازد و موجودیت آن را به خطر بیندازد اما تدابیر حکیمانه و بینش عمیق رهبر معظم انقلاب به عنوان سکاندار این نظام اسلامی موجب شد تا کشتی نظام از میان امواج سهمگین و طوفان های شدید به سلامت به سمت ساحل سعادت و عدالت حرکت کند.

حجت الاسلام رحیمی به سخنان رهبر معظم انقلاب در سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) اشاره و اضافه کرد: رهبری سال گذشته به فعالان جبهه انقلاب هفت توصیه کلیدی فرمودند که به نظر می‌رسد این توصیه‌های هفت‌گانه، در حقیقت هفت مأموریت اصلی جبهه انقلاب در شرایط کنونی است.

وی یادآور شد: مقابله با هویت زدایی انقلاب، جلوگیری از کمرنگ شدن آرمان های امام راحل، پیگشیری از نفوذ ارتجاع (تبعیت از سبک سیاست و زندگی غربی)، افشاگری فریب و جنگ روانی دشمنان، بهره گیری از سرمایه ایمان مردم، جلوگیری از وانمود کردن اینکه کشور به بُن‌بست رسیده قدرشناسی از مسوولان انقلابی هفت ماموریت اصلی مد نظر رهبر معظم انقلاب است.

جهاد یعنی تلاش سازنده برای پیشبرد اهداف اسلامی

امام جمعه ساوه همچنین با اشاره به اهمیت جهاد در آموزه های اسلامی افزود: جهاد در راه خدا شامل جهاد علمی و تبلیغی و امر به معروف و نهی از منکر و هر گونه تلاش و کوشش سازنده برای پیشبرد اهداف اسلامی و حتی جهاد با نفس است.

وی افزود: اگرچه دشمنان اسلام سعی دارند با سوء استفاده و سوءتفسیر از واژه جهاد اسلام را خشونت متهم سازند اما از این نکته غافلند که جهاد یعنی تلاش برای زنده ماندن در مقابل عوامل مزاحم است.

حجت الاسلام رحیمی یادآور شد: امروزه دشمن با سه شیوه مهم نظامی و فرهنگی و اقتصادی به جنگ آماده است و ما باید در هر سه مورد آماده دفاع و جهاد باشیم.

وی گفت: دشمن در روش نظامی در فکر اشغال سرزمین بوده که یقینا این آرزو را به کور خواهد بود اما در روش فرهنگی به دنبال اشغال ذهن و اندیشه و زمینه است که باید در این روش هوشیارانه تر عمل کنیم.

امام جمعه ساوه و در مورد روش اقتصادی هم اظهار کرد: می بینیم دشمنان اول مصرف گرایی را تبلیغ می کنند و ما را نسبت به اجناس داخلی خودمان بدبین کرده و راه های فعالیت اقتصادی را با تحریم می بندند.

ساوه دومین کانون جمعیتی استان مرکزی است که بیش از ۳۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha