۲۰ خرداد ۱۴۰۲، ۱۰:۲۰
کد خبرنگار: 2239
کد خبر: 85135513
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تیم های راهداری از استان های معین وارد جاده کرج – چالوس شدند

کرج – ایرنا- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز اعلام کرد: تیم های پشتیبانی راهداری از استان های معین برای شتاب در بازگشایی جاده کرج – چالوس وارد استان البرز شدند.

علی زندی فر روز شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: این تیم ها با امکانات و تجهیزات راهداری از استان های، مازندران،‌ قم، قزوین و تهران وارد البرز شدند.

وی بیان کرد: نقاطی از جاده کرج – چالوس به دنبال بارش های سیل آسا از پنجشنبه شب هجدهم خردادماه دچارآسیب دیدگی شده که در همان لحظات اولیه حادثه تیم های راهداری البرز وارد عملیات رفع انسداد و بازگشایی مسیر شدند.

این مسئول یادآور شد: اکنون در ۲ نقطه تکاوران و خوزنکلای جاده کرج – چالوس آسیب دیدگی وجود دارد که تیم های استان های معین با اعزام نیروهای عملیاتی و تجهیزات از ساعات اولیه صبح امروز در این نقاط برای خدمات دهی مستقر شده اند.

زندی فر گفت: بیش از یک هزار و ۲۰۰ دستگاه خودرو گرفتار در سیلاب جاده چالوس توسط امدادگران راهداری و سایر دستگاه های اجرایی استان البرز از محدوده سیلاب خارج و به مناطق امن انتقال یافتند.

مدیرکل راهداری وحمل نقل جاده ای استان البرز افزود: اکنون تیم های راهداری با سرعت در حال ترمیم آسیب دیدگی های مسیر و بازگشایی جاده کرج – چالوس هستند.

بارش های تندری هفته گذشته با آبگرفتگی جاده ها و معابر شهری استان البرز و سقوط چند اصله درخت و دیوار در این استان همراه شد.

بیشترین بارش ها در عصر و شامگاه پنجشنبه هفته گذشته در این استان ثبت شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha