ترکیب احتمالی منچسترسیتی و اینتر برای فینال لیگ‌قهرمانان‌اروپا

تهران- ایرنا- تیم‌های فوتبال منچسترسیتی و اینترمیلان شصت‌وهشتمین فینال لیگ قهرمانان اروپا را برگزار می‌کنند.

به گزارش ایرنا، دیدار فینال لیگ‌قهرمانان اروپا بین تیم‌های منچسترسیتی و اینتر میلان امشب از ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه در ورزشگاه المپیک آتاترک شهر استانبول با قضاوت سیمون مارسینیاک برگزار می‌شود.

استادیوم المپیک آتاتورک استانبول برای دومین بار میزبان فینال لیگ قهرمانان اروپا است. اولین بار فینال رویایی و تاریخی لیورپول و میلان در سال ۲۰۰۵ در این ورزشگاه برگزار شده بود که قرمزهای آنفیلد موفق شدند بازی ۳ بر صفر باخته را به تساوی بکشانند و در نهایت در ضربات پنالتی به قهرمانی دست پیدا کنند.

شاگردان پپ گواردیولا این شانس را دارند تا با توجه به قهرمانی در لیگ‌برتر و جام‌حذفی، سه‌گانه جذاب و رویایی را با اولین کسب جام لیگ قهرمانان اروپا در تاریخ باشگاه خود به دست بیاورند. این ۲ تیم برای اولین بار در لیگ‌قهرمانان باهم روبرو می‌شوند.

ترکیب احتمالی منچسترسیتی و اینتر برای فینال لیگ‌قهرمانان‌اروپا

منچسترسیتی آخرین بار در سال ۲۰۲۱ راهی فینال شده بود که با شکست در مقابل چلسی به مقام نایب قهرمانی دست پیدا کرد و آخرین حضور اینتر به سال ۲۰۱۰ برمی‌گردد که آن‌ها موفق شدند با برتری ۲ بر صفر در مقابل بایرن‌مونیخ به مقام قهرمانی دست پیدا کنند.

هیچ کدام یک از تیم‌ها مصدوم یا محرومی ندارند و کایل واکر، میلان اشکرینیار، هنریک مخیتاریان و آنخل کوریا آخرین مصدومان هر ۲ تیم بودند که ریکاوری کردند و آماده بازی خواهند بود.

حالا در این گزارش می‌خواهیم دو ترکیب احتمالیفینال را حدس بزنیم.

ترکیب احتمالی منچسترسیتی:

ادرسون، مانوئل آکانجی، روبن دیاز، کایل واکر، رودری، جان‌استونز، جک‌گریلیش، ایلکای گوندوگان، کوین دی‌بروینه، برناردو سیلوا و ارلینگ هالند.

ترکیب احتمالی منچسترسیتی و اینتر برای فینال لیگ‌قهرمانان‌اروپا

ترکیب احتمالی اینترمیلان:

آندره اونانا، متئو دارمیان، فرانچسکوآچربی، الساندرو باستونی، دنزل دومفرایز، نیکولو بارلا، هنریک میخیتاریان، هاکان چالهان‌اوغلو، فدریکو دی‌مارکو، لائوتارو مارتینز، ادین ژکو.

ترکیب احتمالی منچسترسیتی و اینتر برای فینال لیگ‌قهرمانان‌اروپا

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ناشناسز IR ۱۷:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۰
    0 0
    اینترمیلان میبره