۲۰ خرداد ۱۴۰۲، ۱۲:۵۰
کد خبرنگار: 5472
کد خبر: 85135766
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

استاندار ایلام: عوامل اقدام سخیفانه تعرض به بقاع متبرکه هرچه زودتر شناسایی شوند

ایلام-ایرنا- استاندار ایلام با محکوم کردن اقدام سخیفانه فرد و یا افرادی در آتش زدن ۲ بقعه متبرکه در شهرهای دهلران و آبدانان، گفت: دستگاه های متولی هر چه سریعتر نسبت به شناسایی و مجازات عوامل این عمل شنیع و هتک حرمت به مقدسات اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حسن بهرام نیا روز شنبه در حاشیه جلسه شورای مسکن استان ضمن تقدیر و تشکر از نیروی های امنیتی و انتظامی استان، اظهار کرد: اقدام به آتش زدن ۲ بقعه متبرکه در شهرهای آبدانان و دهلران در جنوب استان ایلام به شدت محکوم است.

وی یادآور شد: فرد یا افرادی در یک اقدام سخیفانه، به مقدسات، امامزادگان و قرآن کریم هتک حرمت کرده اند که این اقدام شنیع از سوی مردم ولایی استان به ویژه شهرستان های آبدانان و دهلران بخشودنی نیست و با ابراز احساسات خود، خواستار برخورد قاطع با این فرد یا افراد هستند.

وی با تقدیر از دستگاه های امنیتی، انتظامی و قضایی، بسیج و سپاه استان که در اسرع وقت برای پیگیری و برخورد قاطع با عوامل این اقدام شنیع، وارد عمل شده اند، بیان کرد: از دستگاه قضایی انتظار داریم سریعا عوامل این حادثه سخیف را به عنوان یک مطالبه جدی مردم شناسایی، دستگیر و مجازات کنند چراکه موجب جریحه دار شدن احساسات دینی مردم و تعرض به مقدسات و بقاع متبرکه شده اند.

استاندار ایلام: عوامل آتش زدن بقاع مذهبی در جنوب ایلام هرچه زودتر شناسایی شوند

بهرام نیا با اشاره به اینکه این اقدام سخیف، یک هتک حرمت به آیین، مقدسات، کتاب دینی و آسمانی مردم است، بیان کرد: از همان ابتدای آگاهی از این اقدام سخفیانه، معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام و فرمانداران آبدانان و دهلران و مردم در محل حضور پیدا کردند و ضمن محکومیت این تعرض به قرآن کریم و مقدسات، در حال بررسی موضوع هستند، قطعا مردم بدانند نیروی امنیتی و انتظامی این مسئله را تا شناسایی عوامل پیگیری خواهند کرد.

گفتنی است جمعه شب فرد یا افرادی با استفاده از تاریکی شب نسبت به آتش زدن مقبره سید یوسف (ع) و سید حبیب (ع) و قرآن های داخل آن دو بقعه متبرکه در منطقه دالپری اقدام کرده و با این اقدام زشت افکار عمومی مردم منطقه را جریحه دار کرده اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha