هلال احمر آذربایجان غربی صاحب ۲۲ پایگاه امداد جاده‌ای می‌شود
عکس آرشیوی است

ارومیه - ایرنا - مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی گفت: با احداث سه پایگاه جدید امداد جاده‌ای در مناطق مختلف این استان تعداد این پایگاه‌ها به ۲۲ مورد می‌رسد.

حمید محبوبی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ‌ایرنا با بیان اینکه در حال حاضر ۱۹ پایگاه امداد جاده‌ای در استان وجود دارد، افزود: بر اساس خواسته استاندار آذربایجان غربی و نیاز جاده‌ای استان مقرر شد با افزایش این پایگاه‌ها، تعداد آنها را ۳۵ برسانیم.

وی اظهار کرد: سه پایگاه امداد جاده‌ای جدید هم اکنون در سه شهر میاندوآب، سلماس و پلدشت با پیش بینی اعتبار ۱۲۰ میلیارد ریالی در دست اجرا است.

محبوبی با اشاره به مساحت ساخت این پروژه‌ها ادامه داد: پایگاه امداد جاده‌ای سلماس با زیربنای ۲۱۰ متر مربع با اعتبار پیش بینی ۴۰ میلیارد ریالی از ۲۰ درصد پیشرفت اجرایی برخوردار است.

وی با اشاره به وضعیت احداث پایگاه امداد و نجات در میاندوآب نیز یادآور شد: پایگاه امداد جاده‌ای این شهرستان با ۲۱۰ متر مربع زیربنا و پیش بینی ۴۰ میلیارد ریالی، ۶۵ درصد پیشرفت اجرایی دارد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی در اشاره به پایگاه جدید در پلدشت نیز گفت: پایگاه امداد جاده‌ای این شهرستان نیز با ۲۱۰ مترمربع زیربنا با پیش بینی اعتبار ۴۰ میلیارد ریالی از ۳۰ درصد پیشرفت اجرایی برخوردار ‌است.

محبوبی تاکید کرد: حداقل پنج پایگاه امداد و نجات جدید مورد نیاز جمعیت هلال است که در روزهای آتی عملیاتی می‌شود.

به گفته وی، در آمایش سرزمینی علاوه بر ۱۹ پایگاه امداد جاده‌ای موجود، هشت پایگاه جدید برای استان در نظر گرفته شده است.

به گزارش ایرنا، هدف از راه‌اندازی پایگاه‌های امداد جاده‌ای پاسخگویی به حوادث و سوانح، افزایش سرعت عمل و ارتقای فعالیت‌های امدادرسانی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha