۲۱ خرداد ۱۴۰۲، ۱۸:۵۹
کد خبرنگار: 5428
کد خبر: 85137265
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اردوی تیم ملی تنیس روی میز هوپس در قزوین آغاز شد

۲۱ خرداد ۱۴۰۲، ۱۸:۵۹
کد خبر: 85137265
اردوی تیم ملی تنیس روی میز هوپس در قزوین آغاز شد

قزوین - ایرنا - سرمربی تیم ملی تنیس روی میز هوپس گفت: اردوی آماده سازی تیم ملی تنیس روی میز هوپس پسران از بعدازظهر امروز یکشنبه/ به مدت ۹ روز به میزبانی قزوین برگزار می شود.

محسن شیشه گرها عصر یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: این اردو در سالن تنیس روی میز مجموعه ورزشی غدیر قزوین با حضور ملی پوشان هوپس که ورزشکاران پایین تر از رده سنی نونهالان به شمار می روند، آغاز شده است.

به گفته وی، اردوی آماده سازی تیم ملی تنیس روی میز هوپس تا دوشنبه هفته آینده در قزوین ادامه دارد.

شیشه گرها با بیان اینکه این اردوی آمادگی با حضور ۱۳ ملی پوش هوپس از ۱۰ استان کشور برگزار شده است، خاطرنشان کرد: فراز شکیبا، نایب قهرمان هوپس جهان و علی ساعدی از آذربایجان غربی، مهدی سلامتی از آذربایجان شرقی، محمد صالح شیخی از یزد، آریا خدایاری از تهران، پاکزاد رحیمیان از کردستان، امیرعلی یحیایی و امیرمتین هادیان از فارس، علی کاظمی زاده از قم، مهدی صدیقیان از اصفهان، علیرضا نصیرایی و یاشین شعاری از مازندران به همراه مهبد نظری از گیلان در این اردو حاضر هستند.

وی اضافه کرد: یونس شهسواری، مهراد باقی، امیرعلی تقی لو، امیرعباس تقی لو و تعداد دیگری از بازیکنان قزوینی نیز به منظور کسب تجربه در این اردو حضور دارند.

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز هوپس ادامه داد: اردوی آماده سازی تیم ملی تنیس روی میز هوپس به منظور حضوری قدرتمند در رقابت های قهرمانی جهان است که تاکنون میزبان آن نیز مشخص نشده، برگزار می شود.

هوپس، یکی از طرح های گروه آموزش و توسعه فدراسیون جهانی تنیس روی میز (پینگ پنگ) به شمار می رود که در سال های اخیر به منظور استعدادیابی و آموزش به سنین پایه، شکل گرفته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha