نماینده ایتالیا قهرمان تور جهانی تنیس مردان تهران شد

تهران- ایرنا- هفته نخست رقابت‌های تور جهانی تنیس با قهرمانی نماینده ایتالیا به پایان رسید.

به گزارش ایرنا، دیدار فینال بخش انفرادی مسابقات تور جهانی تنیس مردان، بین لورنزو بوچی از ایتالیا و الکساندر استاتر از آمریکا برگزار شد که نماینده ایتالیا قهرمان هفته نخست تور جهانی تنیس تهران شد.

در این دیدار که با حضور سیدمحمد پولادگر معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان، سیدمناف هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک، سیدشمس‌الدین حسینی نماینده مجلس شورای اسلامی، فریده اشرف گنجویی نایب رییس فدراسیون، علی جوادی مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان تهران، فرشته ضرابیه نایب رییس هیئت مدیره بانک سامان، روسای هیئت‌های استان تهران، البرز و قشم، افشین پیروانی مدیر تیم فوتبال پرسپولیس و ...برگزار شد، لورنزو بوچی از ایتالیا به مصاف الکساندر استاتر از آمریکا رفت و در نهایت این دیدار بانتیجه ( ۳-۶، ۷-۵ و ۴-۶ ) به سود نماینده ایتالیا به پایان رسید.

تنیسور آمریکا نائب قهرمان شد و کاران سینگ از هند و هاضم نو از سوریه نیز مشترکا سوم شدند.

نماینده ایتالیا پس از پیروزی در مسابقه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با تاکید بر اینکه آشنایی با مسابقات ایران را از کیش داشتم، اظهار داشت: بازی سختی پیش رو داشتم که حدود سه ساعت و نیم به طول انجامید. ست دوم برای من سخت‌تر بود چون بد بازی کردم و می‌توانستم بهتر باشم.

وی ادامه داد: ایران بهترین برگزارکننده این مسابقات بود. از سوی فدراسیون و تماشاگران و دوستان حمایت تمام داشتم.

پیش از این با برگزاری فینال دونفره تیم ایگور آگفانوو از روسیه و لوماکین از قزاقستان با برتری ۶-۷ و ۳-۶ مقابل اریک ارتونیان و دنیلابراهیموف از روسیه قهرمان شدند.

در جدول اصلی این رقابت ها تنیسورهایی از کشورهای ایران، آفریقای جنوبی، قزاقستان، فرانسه، ایتالیا، روسیه، هند، برزیل، ترکیه، صربستان، آمریکا، الجزایر، بلاروس و سوریه حضور داشتند و در نهایت با معرفی نفرات برتر به پایان رسید.

هفته نخست مسابقات ۱۵ هزار دلاری تور جهانی تنیس مردان از ۱۴ تا ۲۱ خرداد ماه در زمین های تنیس باشگاه انقلاب برگزار شد.

سرداوری این مسابقات بر عهده عادل برقعی و سامان حسنی سرداوران نشان نقره کشورمان است و شاهرخ کشاورز مدیریت رقابت‌ها را بر عهده داشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha