جذب پنج بازیکن در فوتسال شهرداری ساوه / قرارداد مربی تمدید شد

ساوه - ایرنا - مدیرعامل باشگاه فوتسال شهرداری ساوه گفت: «سعید کشاورز» با تصمیم مدیران باشگاه فوتسال شهرداری ساوه به عنوان سرمربی تیم در فصل باقی ماند و او نیز با جذب پنج بازیکن جدید به دنبال تقویت تیم است.

«نادر محمدی» روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: تیم فوتسال شهرداری ساوه که چهارم خرداد امسال با یک گل از سد تیم بارمان خمینی شهر به لیگ برتر فوتسال صعود کرد و این مجموعه با توجه به کسب نتایج رضایت بخش و هدایت مناسب تیم، برنامه‌ای برای تغییر سرمربی خود ندارد.

وی با بیان اینکه قرارداد «سعید کشاورز» کماکان به عنوان سرمربی تمدید خواهد شد، افزود: نتایج رضایت بخش در صعود از لیگ دسته اول به لیگ برتر، مدیران را بر آن داشته تا در فصل جدید به منظور ارتقای سطح تیم در جدول با کمترین تغییرات در میادین حاضر شود.

تمدید قرارداد ۱۰ بازیکن و جذب پنج فوتسالیست

«سعید کشاورز» سرمربی این تیم نیز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با اشاره به اینکه رویکرد باشگاه در فصل جدید نیز تکیه بر توانمندی جوانان بومی شهرستان ساوه است و تاکنون با تمدید قرارداد ۱۰ بازیکن موافقت شده است، یادآور شد: تاکنون قرارداد هفت بازیکن منعقد شده و قرارداد سه تن دیگر نیز فردا (سه‌شنه) با حضور مدیران باشگاه تمدید می‌شود.

کشاورز همچنین از اضافه شدن پنج بازیکن جدید به ترکیب این تیم خبرداد و افزود: «عرفان حسین زاده» بازیکن فصل گذشته مقاومت البرز و «حمیدرضا مرادیان» بازیکن فصل گذشته مشهد، ۲ یار لیگ برتری اضافه شده به این تیم در فصل جدید هستند.

سرمربی تیم فوتسال شهرداری ساوه با بیان اینکه ۲ بازیکن جدید نیز از سهم لیگ برتر به این تیم اضافه خواهند شد، یادآور شد: سه بازیکن ساوجی که فصل گذشته در سایر تیم های لیگ یک حضور داشتند نیز به ترکیب تیم اضافه شدند.

وی افزود: «امیرحسین غلامی» از فولاد زرند کرمان، «بهنام فکور» و «مهرداد کریمی» هر ۲ از سبحان فلز گرمسار سه بازیکن ساوجی اضافه شده به این تیم در لیگ جدید هستند.

اولین حضور ساوه در لیگ برتر فوتسال ایران به سال ۱۳۹۰ با مربیگری «رضا عقابی» باز می‌گردد و تاکنون طی سال‌های ۱۳۹۰، ۱۳۹۱، ۱۳۹۲، ۱۳۹۳ و ۱۳۹۵ در لیگ برتر حضور داشت.

هم اکنون با حضور تیم‌های سن ایچ و شهرداری، ساوه تنها شهرستان ایران است که ۲ نماینده در لیگ برتر فوتسال دارد؛ با آلومنیوم اراک استان مرکزی با سه نماینده در این لیگ حضور دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha