۷۷ درصد عملکرد درآمدی شهرداری منطقه ۲۰ تهران محقق شد 

شهرری - ایرنا - معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری منطقه ۲۰ تهران (شهرری) گفت: تعهد درآمدی منطقه در سال گذشته بالغ بر یکهزار و ۲۸۹ میلیارد تومان بود که با پیگیری های شهردار و مدیران اجرایی، عملکرد درآمدی حدود یکهزار میلیارد تومان (معادل ۷۷ درصد) محقق شد.

رحیم رمضانی پور روز دوشنبه در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: برای انجام فعالیت ها و جذب هزینه عملکرد، از ابتدای سال ۱۴۰۱ جلسات مناقصات و کمیسیون معاملات به صورت مستمر برگزار شد و بالغ بر ۳۲۰ میلیارد تومان در قالب ۶۵ فقره مناقصه و ۵۰ میلیارد تومان در قالب کمیسیون معاملات تحت نظر دستگاه های نظارتی بازرسی و اعضای کمیسیون معاملات در سال گذشته معامله انجام شد.

وی با اشاره به اینکه ۸۹ درصد فعالیت های عمرانی در سال ۱۴۰۱ از طریق آگهی مناقصه انجام شد، اظهار داشت: ۳۸۹ میلیارد تومان منابع نقدی در قالب برات کارت، تسهیلات بانکی و شارژ نقدینگی به این منطقه اختصاص یافت که برای اجرای طرح ها به پیمانکاران پرداخت شده است.

این مسئول با بیان اینکه شهرداری منطقه ۲۰ تهران در سال ۱۴۰۱، از نظر بستن حساب ها، رتبه یازدهم در بین مناطق ۲۲ گانه کسب کرده است، خاطرنشان کرد: در سال ۱۴۰۱ حدود ۷۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای این شهرداری در نظر گرفته شد که ۷۱۵ میلیارد تومان آن صرف فعالیت های عمرانی و هزینه های جاری از جمله فعالیت های خدمات شهری، رفت و روب، نگهداری فضاهای سبز شد.

رمضان پور اضافه کرد: در سال جاری تعهد درآمدی بالغ بر ۲ هزار میلیارد تومان پیش بینی شده است که با پیگیری های انجام شده امید است با وصول آیتم های ده گانه از جمله درآمدهای پایدار، عوارض نوسازی، پسماند و شهرسازی آراء ماده صد درآمد سال جاری تحقق یابد.

معاون مالی و اقتصاد شهری شهردار منطقه ۲۰ تهران با اشاره به اجرای پروژه های مشارکتی در سال جاری و پیش بینی تحقق درآمدی برای این منطقه یادآور شد: اجرای طرح پارکینگ طبقاتی ضلع جنوب حرم به عنوان یکی از زیرساخت های گردشگری و تسهیل تردد زائران و رفع مشکلات ترافیکی با سرمایه گذاری بیش از یکهزار میلیارد تومان پیش بینی شده است که می تواند تحقق درآمدی خوبی برای این منطقه در آینده باشد.

منطقه ۲۰ (شهرری) جنوبی‌ترین منطقه شهری شهرداری تهران است و دارای پنج ناحیه داخل محدوده و ۲ ناحیه خارج محدوده و ۲۱ محله است.

این منطقه در جنوبی ترین نقطه شهری واقع شده است و از شمال به بزرگراه آزادگان، از شرق به بزرگراه امام علی، از جنوب به بزرگراه آوینی و از غرب به مبارک‌آباد و صالح‌آباد محدود می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha