خبر خوب برای پاری‌سن‌ژرمن؛ زاها هم‌بازی رونالدو نمی‌شود

تهران- ایرنا- ویلفرد زاها با توجه به علاقه پاری‌سن‌ژرمن، آماده رد پیشنهاد بزرگ النصر است.

به گزارش ایرنا، ویلفرد زاها ماه آینده بازیکن آزاد می‌شود و به احتمال زیاد راه خود را از کریستال پالاس در میان علاقه پاری سن ژرمن و النصر عربستان جدا خواهد کرد. طبق گزارش گاردین، مهاجم ۳۰ ساله احتمالاً قرارداد ۳۰ میلیون پوندی عربستان سعودی را رد خواهد کرد. این درخواست تقریباً سه برابر مبلغی است که کریستال‌پالاس به او پیشنهاد داده بود.

ملی‌پوش ساحل عاج علاقه‌ای به پیوستن به النصر و بازی کردن در کنار کریستیانو رونالدو ندارد و ترجیح می‌دهد در فوتبال اروپا بماند. گفته می‌شود که او پیش از این مذاکرات غیررسمی با نمایندگان پی‌اس‌جی داشته است. لوئیس کامپوس، مدیر ورزشی باشگاه پاری‌سن‌ژرمن قبلاً اعلام کرده بود که به دنبال به خدمت گرفتن زاها در زمستان است.

خبر خوب برای پاری‌سن‌ژرمن؛ زاها هم‌بازی رونالدو نمی‌شود

زاها آخرین بازی فصل را برای کریستال پالاس به دلیل مشکل همسترینگ از دست داد. او در ۲۸ بازی برای این باشگاه در تمامی رقابت‌ها به میدان رفت و هفت بار گلزنی کرد و ۲ پاس گل نیز در کارنامه خود ثبت کرد.

در حالی که زاها هنوز تصمیمی در مورد آینده خود نگرفته، به نظر می‌رسد که او فصل آینده راهی فرانسه خواهد شد. به جز پاری‌سن‌ژرمن، مارسی نیز علاقمند به جذب این بازیکن است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha