۲۳ خرداد ۱۴۰۲، ۱۳:۳۹
کد خبرنگار: 1013
کد خبر: 85139167
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هشت نقطه آسیب دیده محور کرج-چالوس پاکسازی شد

۲۳ خرداد ۱۴۰۲، ۱۳:۳۹
کد خبر: 85139167
هشت نقطه آسیب دیده محور کرج-چالوس پاکسازی شد

کرج - ایرنا- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز از پاکسازی و ترمیم هشت نقطه حادثه دیده از سیل ۱۸ خردادماه جاری در جاده گردشگری کرج - چالوس خبرداد.

به گزارش ایرنا، علی زندی فر روز سه شنبه در حاشیه بازدید از جاده کرج - چالوس افزود: این نقاط با تلاش بی وقفه راهداران از گل و لای و سنگ پاکسازی و بازگشایی شده است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: از همان ساعات اولیه وقوع سیل، نیروهای راهداری به این محور اعزام شدند و در زمان حاضر ۳۰ تیم راهداری با استفاده از ۷۰ دستگاه ماشین‌آلات سنگین، نیمه‌سنگین و سبک به صورت شبانه‌روزی مشغول برای بازگشایی مسیر مشغول به کار هستند.

این مسوول بیان کرد: در زمان حاضر عمده فعالیت‌ها بر پاکسازی تونل‌های جاده کرج - چالوس به ویژه تونل شماره ۲ شامل قسمت‌های الف و ب و آبشستگی محدوده روستای خوزنکلا معطوف شده است.

زندی فر گفت: اکنون ۱۰۰ مامور راهداری البرز در حال فعالیت در جاده کرج - چالوس هستند و امیدواریم تا هفته آینده این محور ایمن سازی و بازگشایی شود.

وی در ادامه از احداث یک جاده جدید در محدوده تونل شماره ۲ (روستای خوزنکلا) خبر داد و گفت: این جاده به صورت موقت برای دسترسی کاربران جاده‌ای ایجاد می‌شود.
مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای البرز یادآور شد: پس از بازگشایی محور اصلاح اساسی نقاط آسیب‌دیده در دستور کار قرار می‌گیرد و خوشبختانه دستورات لازم برای تخصیص اعتبار جهت اصلاح و ایمن‌سازی این جاده از سوی مسوولان ذیربط صادر شده که امیدواریم با تحقق به موقع آن هرچه زودتر این هدف محقق شود.

حادثه سیل عصر و شامگاه پنجشنبه ۱۸ خرداد ماه جاری سبب خسارات فراوانی به جاده کرج - چالوس و آسیب دیدگی بیش از ۵۰ دستگاه خودرو گردشگران و تخریب ۲ رستوران در این محور شد.

این حادثه ۱۹ مصدوم داشت که ۱۲ نفر آنان توسط امدادگران در محل مداوا شدند و هفت به بیمارستان انتقال یافتند که خوشبختانه و ضعیت عمومی همه آنان خوب توصیف شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha