۲۳ خرداد ۱۴۰۲، ۲۱:۳۶
کد خبرنگار: 1179
کد خبر: 85139681
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

عضو خبرگان رهبری خواستار برخورد با مخلان امنیت شد

۲۳ خرداد ۱۴۰۲، ۲۱:۳۶
کد خبر: 85139681
عضو خبرگان رهبری خواستار برخورد با مخلان امنیت شد

اهواز - ایرنا - نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری خواستار برخورد جدی سپاه و نیروی انتظامی و استاندار خوزستان با مخلان نظم و امنیت در شهرستان ایذه شد.

به گزارش ایرنا، آیت الله سیدمحمدعلی موسوی جزایری سه شنبه در مراسم تشییع و خاکسپاری شهید محمد قنبری در روستای چلسرخ شهرستان باغملک بیان کرد: شهادت سروان محمد قنبری را به خانواده او تبریک و تسلیت عرض می‌کنم و برای آنها از خداوند متعال صبر جزیل خواستارم.

وی ضمن ابراز همدردی با خانواده شهید قنبری افزود: با شنیدن این خبر بسیار اندوهگین شدم و دلم به درد آمد لذا وظیفه خود دانستم که در جمع شما مردم روستای چلسرخ حاضر شوم.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: ما در کنار شما هستیم و خدمت گزار همه مردم استان هستیم و باید بگویم فرزندان شهدا، فرزندان من هستند و نسبت به آنها احساس وظیفه می‌کنم.

وی افزود: ملت ایران و به ویژه خوزستان همواره در سختی‌ها و خوشی‌ها کنار هم بوده و هیچ گاه اجازه ورود به دشمنان و معاندین را نمی‌دهد. مردم این نقطه در سال ۵۷ حکومت شاه را شکست دادند و امروز به دشمنان مجال خودنمایی نمی‌دهند.

آیت الله جزایری گفت: جوانانی که قصد ناامنی در کشور و استان خوزستان را دارند باید بدانند که بزرگترهای آنها در گذشته و امروز توسط انقلاب اسلامی سرنگون شدند.

وی افزود: افرادی که در این مدت اخیر در منطقه ایذه ایجاد ناامنی و اغتشاش می‌کنند باید بدانند که در مقابل ملت غیور خوزستان به ویژه قوم لر و بختیاری توان هیچ کاری را ندارند و نقشه‌های آنها با شکست مواجه می‌شود.

آیت الله جزایری گفت: مردم شهرستان‌های ایذه و باغملک بارها به نزد من آمدند و خواستار شدیدترین برخوردها با مسببین حوادث اخیر هستند.

وی افزود: من نیز از فرماندهان سپاه و نیروی انتظامی استان می‌خواهم به کسانی که ایجاد ناامنی و اغتشاش می‌کنند مجال نداده و با آنها به شدت برخورد کنند تا درسی برای این مزدوران باشد.

گفتنی است سروان محمد قنبری، شهید مدافع امنیت در شهرستان ایذه پس از ۲۷ سال خدمت، جان خود را در مسیر صیانت از آرامش و امنیت مردم فدا کرد تا ایران اسلامی عزتمند و سربلند بماند.

شهید قنبری پدر پنج فرزند بود چهار دختر و یک پسر. بزرگترین فرزندش ۱۸ ساله و کوچک‌ترین فرزندش ۲ ساله بود.

شامگاه ۲۵ آبان سال گذشته در حمله تروریستی در شهرستان ایذه هفت نفر از جمله یک نوجوان ۱۰ ساله به نام کیان پیر فلک به شهادت رسیدند و تعدادی نیز مجروح شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha