۲۴ خرداد ۱۴۰۲، ۳:۵۸
کد خبرنگار: 2445
کد خبر: 85139759
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حماس بر ادامه مقاومت علیه رژیم صهیونیستی تأکید کرد

تهران-ایرنا-جنبش مقاومت اسلامی حماس ضمن تسلیت شهادت فارس حشاش جوان ۱۹ ساله فلسطینی در جریان حمله اشغالگران اسرائیلی به اردوگاه بلاطه اعلام کرد که مقاومت علیه رژیم صهیونیستی با شهادت جوانان بی تردید ادامه خواهد یافت.

به گزارش ایرنا به نقل از رسانه های فلسطینی، حماس در بیانیه‌ای تاکید کرد که حمله وحشیانه اشغالگران اسرائیلی به فلسطینیان در کرانه باختری که تازه ترین آن یورش به اردوگاه بلاطه بود، تنها عزم و اراده ملت فلسطین برای ادامه مقاومت را جزم‌تر خواهد کرد.

در این بیانیه آمده است که مبارزان قهرمان مقاومت همانگونه که امروز در جنین شاهد بودیم، از هر مکانی علیه اشغالگران اسرائیلی به پا خاسته و به مقابله با آنان می‌پردازند.

جنبش حماس عموم فلسطینیان را به تشدید مقاومت علیه اشغالگران صهیونیست برای دفاع از سرزمین و مقدسات فلسطین به ویژه مسجد مبارک الاقصی تا زوال و نابودی رژیم اشغالگر و آزادسازی این سرزمین و بازگشت آوارگان فراخواند.

ساعاتی پیش نیز جنبش جهاد اسلامی فلسطین ضمن تسلیت شهادت این جوان فلسطینی و تمجید از مبارزان مقاومت از جمله در گردان نابلس و دیگر مجاهدان شجاع فلسطینی که با عزمی راسخ و قاطع به مقابله با اشغالگران برخاستند، تاکید کرد که دشمن صهیونیستی بداند مقاومت برای دفاع از سرزمین، ملت و مقدسات خود تا آزادسازی این سرزمین و رهایی از بند اشغالگری در میدان حاضر است.

منابع خبری فلسطینی عصر سه شنبه از شهادت فارس عبدالمنعم حشاش به ضرب گلوله نظامیان رژیم صهیونیستی در جریان درگیری‌های امروز (سه‌شنبه) در اردوگاه «بلاطه» در نابلس خبر دادند.

وی در جریان درگیری شدید مبارزان فلسطینی و نظامیان صهیونیست در اردوگاه «بلاطه» در نابلس، «به ضرب گلوله صهیونیست‌ها به شهادت رسید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha