۵ هزار دیدار با خانواده شهدای شهرستان‌های استان تهران ثبت شد

شهرری - ایرنا - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران با اشاره به ثبت بیش از پنج هزار دیدار در سامانه سجایا از ابتدای سالجاری گفت: ۲ هزار و ۲۰۰ دیدار به صورت ماهانه از خانواده شهدا و ایثارگران این شهرستان‌ها در قالب طرح سپاس منطبق بر برنامه عملیاتی امسال است.

به گزارش خبرنگار ایرنا از بنیاد شهید شهرستانهای استان تهرن، عباسعلی رضایی روز چهارشنبه در دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران چهاردانگه با تأکید بر اهمیت حفظ نام و یاد شهیدان در فضای عمومی جامعه اظهار داشت: پدران و مادران شهدا مایه عزت و آبروی کشور و راویان معتبر روزهای حماسه و ایثار هستند و امروز وجود این عزیزان برای همه ما یک نعمت است.

این مسئول خاطرنشان کرد: این برکتی که خداوند به شما والدین شهدا داد عزتی بزرگ برای کشور است و به فرموده رهبر معظم انقلاب شما عزیزان عزت و افتخار کشور و اسلام هستید.

وی افزود: مادران معظم شهدا، اسطوره‌های صبر و از خود گذشتگی هستند و در سایه این فداکاری‌ها بود که فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه شکل گرفت و امروز شاهد گسترش روحیه ایثارگری و خدمت جهادی در کشور هستیم.

رضایی ادامه داد: در حال حاضر بیش از ۴۳ هزار و ۸۰۰ پرونده ایثارگری داریم که از این تعداد، ۱۲ هزار پرونده مربوط به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران غیر بومی است.

گفتنی است بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران در حال خدمت‌رسانی به هشت هزار و ۵۰۰ خانواده معظم شهید، ۲۲ هزار و ۵۰۰ جانباز و آزاده و ۱۲ هزار ایثارگر مهمان است.

بنیاد چهاردانگه به ۳ هزار و چهارصد ایثارگر خدمت‌رسانی می‌کند

۵ هزار دیدار از خانواده شهدا در بنیاد شهید شهرستان‌های استان تهران ثبت شد

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه چهاردانگه از خدمت‌رسانی به ۳ هزار و ۴۰۰ ایثارگر خبر داد و گفت: طرح سپاس و دیدار خانواده شهدا و جانبازان با مشارکت سایر دستگاه‌ها در حال اجرا است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، باقرعبدالله زاده در گزارشی از اقدامات انجام شده در بنیاد شهید و امور ایثارگران چهاردانگه اظهار داشت: در حال حاضر در چهاردانگه و مناطق ۱۸ و ۱۹ بیش از سه هزار و چهارصد خانواده شهید و ایثارگر ساکن هستند که پرونده ایثارگری آن‌ها در بنیاد چهاردانگه قرار دارد.

این مسئول ارتباط مؤثر و دوسویه با ایثارگران را به عنوان اولویت کار بنیاد شهید دانست و خاطرنشان کرد: شهیدان و جانبازان و آزادگان جان خود را فدا کردند تا امروز کشور ما امنیت و آرامش داشته باشد و باید قدردان این عزیزان باشیم.

وی با بیان اینکه یکی از برنامه‌های اصلی ما تداوم دیدار و تکریم والدین شهدا و ایثارگران است، افزود: با همراهی رؤسای ادارات و ائمه جمعه و نیز اعضای معتمدین معین، سرکشی و دیدار با ایثارگران انجام و در این دیدارها ضمن بررسی مشکلات و درخواست‌های احتمالی خانواده، پیگیری‌های لازم نیز انجام می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha