وزیر پیشنهادی جهادکشاورزی مدیری موفق و متخصص است

تهران- ایرنا- نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر پیشنهادی جهادکشاورزی مدیری موفق و متخصص است و به حوزه کشاورزی شناخت کامل دارد.

سید سلمان ذاکر در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایرنا در مورد برنامه ها و صلاحیت محمدعلی نیکبخت وزیر پیشنهادی جهادکشاورزی گفت: نیکبخت شناخت کامل به حوزه کشاورزی اعم از ترویج آبیاری قطره ای، ارتقا صنعت کشاورزی، منابع طبیعی و چالش های طرح کاربری دارد و می‌تواند مشکلات این بخش را حل کند.

نماینده مردم ارومیه در مجلس بیان داشت: حفر چاههای غیرمجاز که مربوط به وزارت نیرو است و بیشتر در حوزه جهاد کشاورزی کاربرد دارد، آسیب های جدی به سفره های آب زیر زمینی وارد کرده است که انتظار می رود وزیر جهادکشاورزی این موضوع را سامان دهد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس نیکبخت را مدیری موفق و متخصص دانست و افزود: افرادی که با وی کار کرده اند از عملکردش رضایت دارند و امیدواریم بتواند رای اعتماد نمایندگان را کسب کرده و حوزه کشاورزی کشور را ساماندهی کند.

به گزارش ایرنا، محمدعلی نیکبخت تجربیات ارزنده‌ای در مجموعه وزارت جهاد کشاورزی دارد و در رده های بالای این وزارتخانه از جمله معاونت برنامه ریزی و امور اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی، ریاست جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان و به‌عنوان رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران مشغول فعالیت بوده است.

نیکبخت در جلسه علنی روز سه‌شنبه ۲۳ خرداد ماه مجلس شورای اسلامی طی نامه رییس جمهور به رییس مجلس به عنوان وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی معرفی شدو جلسه رای اعتماد وی ۳۰ خرداد برگزار می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha