مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری استان مرکزی مجهزترین مرکز در غرب کشور است

اراک - ایرنا - رییس جهاد دانشگاهی استان مرکزی گفت: مرکز فوق تخصصی درمانی و تحقیقاتی ناباروری جهاد دانشگاهی این استان، مجهزترین مرکز در حوزه درمان مشکلات ناباروری غرب کشور است.

«محسن مرادی» روز یکشنبه در بازدید از خبرگزاری ایرنا اراک، افزود: بیشترین حجم مراجعان به مرکز فوق تخصصی درمانی و تحقیقاتی ناباروری جهاد دانشگاهی استان در اراک شامل زوج‌هایی از استان‌های لرستان و همدان است.

وی با اشاره به اینکه، ناباروری برای برخی خانوادها به عنوان نقص در یکی از زوج‌ها شناخته می‌شود، توضیح داد: زوج‌های جوان ترجیح می‌دهند در شهر و استان خود اقدام به درمان نداشته باشند بنابراین برای درمان از اراک به تهران مراجعه می‌کنند و زوج‌های سایر استان‌ها برای درمان، به مرکز رویان اراک می‌آیند.

رییس جهاد دانشگاهی استان مرکزی گفت: باوجود ظرفیت علمی و تحقیقاتی که در مرکز فوق تخصصی درمانی و تحقیقاتی ناباروری جهاد دانشگاهی استان مرکزی وجود دارد، این مجموعه علمی و درمانی کمتر برای مردم شناخته شده است.

مرادی افزود: لازم است اطلاع رسانی از ظرفیت این مرکز درمانی صورت گیرد تا از تمامی ظرفیت علمی و تخصصی این مجموعه برای ارایه خدمات استفاده شود.

وی به فرآیند درمان ناباروری اشاره کرد و گفت: در ناباروری فرآیند نتیجه‌گرا مورد توجه است و این مهم نیاز به ممارست و ادامه درمان تا رسیدن به نتیجه مطلوب دارد.

بیمه پایه ۷۰ درصد هزینه درمان ناباروری را پذیرفته است

وی به حمایت‌های بیمه از هزینه درمان ناباروری اشاره کرد و گفت: بیمه پایه ۷۰ درصد هزینه درمان را متقبل شده و در صورت نیاز می‌توان از تسهیلات پیش بینی شده بدون کارمزد برای درمان استفاده کرد.

رییس جهاد دانشگاهی استان مرکزی گفت: در راستای کمک به زوج‌های نابارور، اولین موسسه درمان ناباروری رویش امید رویان در استان تاسیس شده است.

ساخت مرکز فوق تخصصی درمانی و تحقیقاتی ناباروری جهاد دانشگاهی استان مرکزی از سال ۸۹ آغاز شد و با راه‌اندازی آن این مرکز به متقاضیان درمانی از استان‌های قم، لرستان و خوزستان خدمات ارایه می‌دهد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha