۲۸ خرداد ۱۴۰۲، ۱۷:۳۴
کد خبرنگار: 1179
کد خبر: 85140456
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نماینده مردم اهواز: نظر مجلس نسبت به وزیر پیشنهادی جهادکشاورزی مثبت است

اهواز – ایرنا – نماینده مردم اهواز در مجلس گفت: نظر اکثریت مجلس به وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی مثبت است و او می تواند رای اعتماد نمایندگان را بگیرد.

سیدکریم حسینی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا درباره محمدعلی نیکبخت وزیر پیشنهادی جهادکشاورزی اظهار داشت: با توجه به اینکه آقای نیکبخت از بدنه وزارت جهادکشاورزی بوده و تصدی یکی از سازمان‌های مهم این وزارتخانه را برعهده داشته است، کارآمدی و مدیریت وی برای نمایندگان مشخص است.

وی وزارت جهادکشاورزی را یکی از وزارتخانه های مهم دانست و افزود: ما به دنبال یک وزیر کارآمد و سالم هستیم تا بتواند مدیریت خوبی بر وزارت جهادکشاورزی داشته باشد.

نماینده مردم اهواز در مجلس گفت: یکی از محورهای اصلی توسعه کشور بحث کشاورزی است و معتقدیم آقای نیکبخت می‌تواند کارها را به خوبی پیش ببرد.

وی افزود: نظر اکثریت مجلس به آقای نیکبخت مثبت است

به گزارش ایرنا، محمدعلی نیکبخت وزیر پیشنهادی جهادکشاورزی در رده های بالای این وزارتخانه از جمله معاونت برنامه ریزی و امور اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی، ریاست جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان و رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران مشغول فعالیت بوده است.

نیکبخت در جلسه علنی روز سه‌شنبه ۲۳ خردادماه مجلس شورای اسلامی طی نامه رییس جمهور به رییس مجلس به عنوان وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی معرفی شد و جلسه رای اعتماد وی ۳۰ خرداد برگزار می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha