۲۴ خرداد ۱۴۰۲، ۱۸:۳۹
کد خبرنگار: 988
کد خبر: 85140642
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرمانده سپاه خوزستان: بسیج " اقشار" از ماموریت‌های مهم این نیرو است

اهواز - ایرنا - فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان گفت: حوزه "اقشار" از ماموریت‌های مهم بسیج است که هرکدام از بسیج اقشار اعم از بسیج فرهنگیان، جامعه پزشکی، دانشجویی، ادارات، اقوام، عشایر و اقشاری که با بدنه جامعه ارتباط مستقیم دارند دارای ماموریت تعریف شده‌ای هستند.

به گزارش چهارشنبه ایرنا سردار حسن شاهوارپور روز چهارشنبه در همایش جهاد تبیین بسیج اقشار خوزستان در سالن آمفی‌تئاتر دانشکده اقتصاد دانشگاه شهید چمران اهواز بیان کرد: مأموریت بسیج شامل ۲ بخش شامل " بسیج محلات، حوزه‌های مقاومت و پایگاه‌های مقاومت" و حوزه "اقشار" است.

وی گفت: اقشار مختلف جامعه با میدان‌داری، توطئه‌های دشمن را خنثی کرده و بدون شک هرچه تاب‌آوری و اعتقادات ما بیشتر باشد، دشمن ناامیدتر شده و تلاش آن بی‌فایده است.

وی سه قشر دانش‌آموز، زنان و دانشجو را هدف اصلی دشمن بیان کرد و ادامه داد: دشمن با هدف قرار دادن این سه قشر، دنبال ایجاد ناامیدی، تزلزل و جذب نیرو بود که در خوزستان موفق به این کار نشده است.

سردار شاهوارپور گفت: روشنگری و جهاد تبیین، باعث شده که تلاش دشمن در این زمینه بی‌اثر باشد.

فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان درباره مصوبات سفرهای استانی رئیس جمهوری نیز گفت: دولت توجه ویژه‌ای به خوزستان دارد و مسؤولان مربوطه نسبت به اجرای مصوبات و تحقق آنها تلاش ویژه‌ای داشته باشند.

وی همچنین تقویت صنایع پایین دستی خوزستان را که به گفته وی، مشکلات بسیاری دارند را خواستار شد تا زمینه توسعه و رشد بیشتر اقتصادی استان فراهم شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha