پایان بهار به کدام گالری‌های تهران برویم؟

تهران- ایرنا- نمایشگاه‌هایی همچون «جان اشیا»، «دشت‌های بی‌حاصل»، «روزنه‌ای به یک رؤیا»، «تیغ و جوهر» و «غیرممکن» ۲۶ خرداد در نگارخانه‌ها و گالری‌های پایتخت افتتاح می‌شوند.

به گزارش خبرنگار هنرهای تجسمی ایرنا، نمایشگاه‌هایی از جمله «جان اشیا»، «دشت‌های بی‌حاصل»، «حافظه‌های بی‌جان»، «برگشت ناپذیر»، «روزنه‌ای به یک رؤیا»، «بیا ز سنگ بپرسیم»، «تیغ و جوهر»، «غیرممکن» و «بهار رنگ‌ها» روزهای پایانی فصل بهار در نگارخانه‌ها و گالری‌های پایتخت میزبان علاقمندان هستند، بعضی نمایشگاه‌ها نیز از ماه‌های گذشته در برخی گالری‌ها و نگارخانه‌ها همچنان دایر هستند که در این گزارش معرفی می‌شوند.

«جان اشیا» در گالری بینش

نمایشگاه گروهی طبیعت بی‌جان با عنوان «جان اشیا» با آثاری از ابوالفضل ابراهیمی، وحید ایروانی، سهیلا اینانلو، زیبا بنیادی، جمیله پوروثوقی، زینب حسینی، مریم حیدری رامشه، مریم خلقتی، شهرزاد درستکار، مهدیه رضایی، رضا زیارانی، نیلوفر ساسانی، صدف صبوحی، سپیده صولتی، عاطفه غفاری، زینب کاهه، عباس لطیفی و سامان نقی فام ٢۶ خرداد ساعت ۱۶ در گالری بینش به نشانی جنوب چهار راه پارک وی، کوچه خاکزاد، پلاک ۲۲ افتتاح می‌شود و تا ۲۶ تیر از ساعت ۱۶ تا ۲۰ در این گالری دایر است.

«گربه‌ها در پی پرنده‌ها در پی موش‌ها»

نمایشگاه انفرادی نقاشی زهرا نوری‌زنوز با عنوان «گربه‌ها در پی پرنده‌ها در پی موش‌ها» ۲۶ خرداد از ساعت ۱۶ در گالری دلگشا به نشانی خیابان انقلاب، خیابان دوازدهم فروردین، کوچه نوروز، پلاک ۱۷ افتتاح می‌شود و تا ۲۶ تیر به جز روزهای شنبه و دوشنبه از ساعت ۱۵ تا ۱۹ برپاست.

«دشت‌های بی‌حاصل» در یافته

نمایشگاه انفرادی آثار زهرا شفیع با عنوان «دشت‌های بی‌حاصل» ۲۶ خرداد تا ۱۴ تیر به جز شنبه‌ها از ساعت ۱۶ تا ۲۱ در گالری یافته به نشانی دروس، خیابان یارمحمدی، بن بست طالقانی، پلاک هشت دایر است.

«حافظه‌های بی‌جان» و «لایه‌های ذهن» در ریشه ۲۹

نمایشگاه انفرادی از آثار امین نادی با عنوان «حافظه‌های بی‌جان» ۲۶ خرداد تا ۱۴ تیر به جز شنبه‌ها از ساعت ۱۲ تا ۲۲ در گالری ریشه ۲۹ به نشانی خیابان الهیه، خیابان آقابزرگی، پلاک ۳۱ برپاست. همچنین نمایشگاه انفرادی نقاشی از آثار رزیتا طاهری با عنوان «لایه‌های ذهن» پنجم تا ۳۰ خرداد در این گالری میزبان علاقه‌مندان است.

در بخشی از بیانیه نمایشگاه «حافظه‌های بی‌جان» آمده است: «حافظه‌های بی‌جان»، مجموعه‌ای در حال تکمیل از چیدمان-ویدئوهایی که بر شهر و ارتباط آن با هستی انسان متمرکز است، تاکنون شامل چهار قسمت، «آینه و باران»، «آینه و خاک»، «آینه و برف» و «آینه و سراب» است. این پروژه، یک تجربه بینابینی از هنر چیدمان و ویدئو ست که در آن از آینه و دیگر اشیای بازتاب دهنده تصویر، استفاده شده است. آینه دروازه‌ای به جهان متافیزیک است؛ و بازتاب آن، بدیل پژواک اندیشه، به مشاهده کننده این امکان را می‌دهد تا سوی دیگر واقعیت را ببیند، تخیل کرده و به بازیابی یادبودها و خاطره‌ها، هر چند مبهم و ناپیوسته بپردازد.»

پایان بهار به کدام گالری‌های تهران برویم؟

«ما» در گالری شم

نمایشگاه «ما» با همکاری گالری‌های T Street Galleryو Room Art بیرمنگام و با آثاری از سمیه پناهی، زهرا سادات حکیم، الهه پناهی، باران پورعباس، فاطمه پیش‌خوان و فاطمه جنیدی با نمایشگاه‌گردانی الهه پناهی از ۲۶ خرداد تا نهم تیر ساعت ۱۶ تا ۲۰ در گالری شم به نشانی میرداماد، میدان مادر، سنجابی، بن‌بست یکم، پلاک هشت، طبقه اول، واحد ۱۲ دایر است. گالری روزهای پنجشنبه تعطیل است.

«برگشت ناپذیر» در باگالری

نمایشگاه «برگشت ناپذیر» با آثاری از مسعود احمدی و جواد جعفری ۲۶ خرداد تا نهم تیر جمعه‌ها از ساعت ۱۶ تا ۲۰ و روزهای هفته از ساعت ۱۷ تا ۲۰ در باگالری به نشانی بلوار ارتش غرب، بعد از محلاتی، خیابان بهاران، بن بست نسترن، پلاک یک، ساختمان مدرن پلازا، طبقه ششم، واحد ۶۰۲ و ۶۰۳ برپاست. گالری روزهای شنبه تعطیل است.

«مخدوش» در گالری امکان

نمایشگاه انفرادی از آثار فرزاد شکاری با عنوان «مخدوش» ۲۵ خرداد تا نهم تیر ساعت ۱۷ تا ۲۱ در گالری امکان به نشانی خیابان مطهری، خیابان فجر (جم)، خیابان غفاری، پلاک ۵۱، طبقه اول دایر است. گالری امکان روزهای شنبه و یکشنبه تعطیل است.

«روزنه‌ای به یک رؤیا» در ایده

نمایشگاه آثار تجسمی سحر نجمی با عنوان «روزنه‌ای به یک رؤیا» ۲۶ خرداد ساعت ۱۶ در گالری ایده به نشانی خیابان کریمخان زند، خیابان سنایی، خیابان هجدهم (رمضانی)، شماره ۲۶ افتتاح می‌شود و تا هفتم تیر ساعت ۱۶ تا ۲۰ ادامه دارد.

«بیا ز سنگ بپرسیم» در نگارخانه سهراب

نمایشگاه «بیا ز سنگ بپرسیم» شامل آثار برگزیدگان فستیوال ملی طراحی سنگ ایران ۲۶ خرداد ساعت ۱۶ در نگارخانه سهراب به نشانی خیابان سمیه، بین مفتح و رامسر، شماره ۱۴۲ افتتاح می‌شود و تا هفتم تیر میزبان علاقه‌مندان است.

این نمایشگاه شامل ۱۹ اثر ساخته شده با سنگ است که در سال ۱۴۰۰ در فستیوال ملی طراحی سنگ ایران برگزیده شده بودند. فستیوال ملی طراحی سنگ ایران رویدادی است که از سوی انجمن سنگ ایران، به عنوان عالی‌ترین نهاد صنفی و تخصصی حوزه سنگ در کشور، با هدف حمایت از ایده‌های خلاق و نوآورانه معماران، طراحان و هنرمندان ایرانی برگزار شد؛ آن هم در کشوری که به لحاظ منابع طبیعی سنگ، از کشورهای بسیار غنی جهان محسوب می‌شود.

پایان بهار به کدام گالری‌های تهران برویم؟

«تیغ و جوهر» در گالری گویه

نمایشگاه نقاشی‌های حسین مجنی با نام «تیغ و جوهر» ۲۶ خرداد ساعت ۱۶ در گالری گویه واقع در میدان هفت‌تیر، خیابان لطفی، نرسیده به مشاهیر، پلاک ۳۹ افتتاح می‌شود و تا پنجم تیر از ساعت ۱۶ تا ۲۱ برپا خواهد بود. در آثار این هنرمند نقاش، لحظه‌ها در «بداهگی» و با خاکستری‌های رنگی خلق می‌شود. روش به‌کارگیری رنگ‌ها و قلم‌گذاری‌ها، استفاده از پس‌زمینه‌های عمدتاً تیره و شکل طراحی‌ها به ویژگی‌های اکسپرسیونیسم و اکسپرسیونیسم انتزاعی نزدیک است.

«غیرممکن» در گالری ژاله

‎‏‎نمایشگاه انفرادی مجسمه از آثار هما توکلی با عنوان «غیرممکن» ٢۶ خرداد ساعت ۱۶ در گالری ژاله به نشانی خیابان سمیه، بعد از خیابان مفتح، بن بست پروانه، پلاک چهار افتتاح می‌شود و تا پنجم تیر از ساعت ۱۳ تا ۲۰ در این گالری دایر است. گالری ژاله شنبه‌ها تعطیل است.

در بیانیه نمایشگاه آمده است: «مجموعه حاضر بیانی نمادین از تقلای گذر است. گذر از ناممکن‌ها به ممکن حال این اشتیاق درونی باشد یا برونی، فردی باشد یا اجتماعی، نتیجه یکی است. اتفاق زمانی محقق می‌گردد که به تمامی مهیایش باشیم. و چه بسا آن زمان از رگ گردن به ما نزدیک‌تر است.»

«بهار رنگ‌ها» در گالری فرشچیان

نمایشگاه «بهار رنگ‌ها» با آثاری از بهاره چاکری ۲۵ خرداد ساعت ۱۶ در نگارخانه استاد فرشچیان مؤسسه فرهنگی هنری صبا به نشانی خیابان ولی عصر، خیابان طالقانی، خیابان شهید برادران مظفر، شماره ۱۲۵ افتتاح می‌شود و تا ۳۱ خرداد به جز ایام تعطیل از ساعت ۱۰ تا ۱۸ برپاست. «بهار رنگ‌ها» چهارمین نمایشگاه انفرادی چاکری پس از بیش از ۲۰ نمایشگاه گروهی وی در ایران و جهان است.

این نمایشگاه شامل بیش از ۳۰ اثر رئال امپرسیون از آثار خلق شده طی ده سال اخیر بوده که با الهام از طبیعت ایران، زندگی و زیست بوم اقوام ایرانی، نماهای زندگی روزمره و چهره نگاری‌های حاصل گشت و گذارهای هنرمند در گوشه و کنار ایران از شمال تا جنوب و از شرق تا غرب در تکنیک‌های رنگ روغن، مداد رنگی و گچ پاستل خلق شده‌اند.

«حج در آئینه قرآن و ادب» در موزه هنرهای دینی امام علی

نمایشگاه خوشنویسی «حج در آئینه قرآن و ادب» به هنرمندی کاوه تیموری همزمان با ماه ذی‌القعده و تشرف زائران به سرزمین وحی ۱۹ خرداد تا ۱۹ تیر به غیر از روزهای تعطیل در موزه هنرهای دینی امام علی (ع) به نشانی خیابان ولی‌عصر (عج)، بالاتر از بلوار میرداماد، بلوار اسفندیار، پلاک ۳۵ برپاست. این نمایشگاه شامل ۷۰ اثر خوشنویسی به سبک نستعلیق با مضامین والای قرآنی و مرتبط با رسول اکرم (ص)، گزیده‌ای از روایات و اشعار با موضوع حج است.

پایان بهار به کدام گالری‌های تهران برویم؟

«ساخت بهشت» در گالری ایکس هما

نمایشگاه گروهی «ساخت بهشت» با آثار هنرمندان مریم اشکانیان، آیدا علیزاده، بهاره بابایی، آلاء دهقان، سارا راه‌انجام، نجوا عرفانی، راحله نورآور، نجمه پاشایی، مائده سالار، صدف سیدرضایی و فاتی سیرفی ۱۹ خرداد تا ۲۰ تیر از ساعت ۱۱ تا ۱۹ در گالری ایکس هما به نشانی خیابان کریمخان زند، خیابان سنایی، کوچه سیزدهم، پلاک پنج دایر است.

«کمدی آفتاب» در گالری شیرین

نمایشگاه نقاشی‌های یغما سروشه با عنوان «کمدی آفتاب» ۱۹ خرداد تا ۱۳ تیر شنبه تا پنجشنبه از ساعت ۱۱ تا ۱۹ و جمعه‌ها از ساعت ۱۶ تا ۲۰ در گالری شیرین به نشانی خیابان کریمخان‌زند، خیابان سنایی، کوچه سیزدهم، پلاک پنج برپاست. گالری دوشنبه‌ها تعطیل است.

«دیس گاست» در نگر

نمایشگاه گروهی نقاشی با عنوان «دیس گاست» با آثار شاهین نوروزی، علیرضا آدمبکان، فرزاد امینی و امیرحسین ترابنده با نمایشگاه‌گردانی عیسی جباری ۱۹ خرداد تا هفتم تیر به جز شنبه‌ها از ساعت ۱۲ تا ۲۰ و جمعه‌ها از ساعت ۱۶ تا ۲۱ در گالری نگر به نشانی زیر پل کریمخان، بعد از تقاطع ایرانشهر، پلاک ۱۵۴، زنگ دوم، طبقه اول میزبان علاقه‌مندان است.

«شکسته» در گالری باوان

نمایشگاه «شکسته» با آثاری از کامران طباطبایی دیبا نقاش، معمار و از پیشتازان هنر چندرسانه‌ای با نمایشگاه‌گردانی هلیا دارابی ۱۹ خرداد تا پنجم تیر ساعت ۱۶ تا ۲۱ در گالری باوان به نشانی خیابان مطهری، خیابان لارستان، خیابان عبده، پلاک هفت برپاست.

پایان بهار به کدام گالری‌های تهران برویم؟

«خیالی از باغ» در بُستان

«خیالی از باغ» آثار نقاشی نیاز باباتبار با همکاری مشترک گالری بُستان و گالری دلگشا، ۱۹ خرداد تا چهارم تیر به جز دوشنبه از ساعت ۱۶ تا ۲۰ در گالری بُستان خیابان مطهری، خیابان لارستان، نبش بیست و دوم دایر است.

«پاره‌های بودن» در گالری آریا

نمایشگاه آثار فاطمه رادپور با عنوان «پاره‌های بودن» ۱۹ خرداد تا دوم تیر به جز شنبه‌ها از ساعت ۱۶ تا ۲۰ در گالری آریا به نشانی خیابان ولی‌عصر، بالاتر از سه راه عباس آباد، کوی زرین، پلاک ۱۰ برپاست.

«مورچه‌ها» در گالری افرند

نمایشگاه گروهی از آثار مملی اسماعیلی و امیر شلمانی با عنوان «مورچه‌ها» ۱۹ خرداد تا دوم تیر به جز روزهای شنبه و یکشنبه از ساعت ۱۶ تا ۲۰ در گالری افرند به نشانی یوسف آباد، جهان آرا، خیابان ۱۹ (جلال حسینی)، پلاک ۴۸ دایر است.

«۱۷۵ آزمون و خطا» در زیرزمین دستان

نمایشگاه آثار سام سمیعی با عنوان «۱۷۵ آزمون و خطا» ۱۹ خرداد تا دوم تیر جمعه‌ها از ساعت ۱۳ تا ۲۰ و سایر روزها از ساعت ۱۱ تا ۱۹ در گالری زیرزمین دستان به نشانی خیابان فرشته، خیابان بیدار، پلاک ۶ دایر است، بازدید از گالری روزهای شنبه‌، یکشنبه و تعطیلات رسمی با تعیین وقت قبلی و تماس با شماره تلفن: ۲۲۰۲۳۱۱۴ امکانپذیر است.

پایان بهار به کدام گالری‌های تهران برویم؟

«رنگ‌ها در نمی‌زنند» در گالری عالی

نمایشگاه «رنگ‌ها در نمی‌زنند» آثار نقاشی علی محمد شیخی هنرمند پیشکسوت ۲۲ تا ۳۱ خرداد شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹ تا ۱۸ در گالری ابوالفضل عالی حوزه هنری واقع در خیابان سمیه، نرسیده به خیابان حافظ دایر است. این نمایشگاه شامل ۵۱ تابلوی نقاشی است که با نماد طبیعت و استفاده از رنگ‌ها و نمادها، از الهاماتی می‌گویند که رنگی از معنویت دارند.

«فودوشین» در گالری ثالث

نمایش انفرادی آثار الناز کاظم‌تاش با عنوان «فودوشین»، ۱۹ تا ۳۰ خرداد هر روز از ساعت ۱۰ تا ۲۱ و جمعه‌ها از ساعت ۱۶ تا ۲۲ در گالری ثالث به نشانی خیابان کریمخان‌زند، بین ایرانشهر و ماهشهر، شماره ۱۴۸ برپاست. ساعت بازدید در روز اختتامیه ۱۰ تا ۱۸ است.

«یادآوری ناشناخته‌ها» در آران

نمایشگاه انفرادی نوید سلاجقه با عنوان «یادآوری ناشناخته‌ها» ۱۹ خرداد تا دوم تیر به جز روزهای شنبه و یکشنبه از ساعت ۱۳ تا ۱۸ در پروژه‌های آران به نشانی خیابان نوفل لوشاتو، کوچه لولاگر، پلاک پنج دایر است.

در بخشی از بیانیه این نمایشگاه آمده است: «نمایشگاه یادآوری ناشناخته‌ها چیدمانی است متشکل از «چیزها» و «نوشته‌ها». هر قطعه از این چیدمان حاصل فرایند مداخله در خاطره‌ها و دانسته‌هایی است که از افق‌های گوناگون گردهم آمده‌اند؛ از آنها تاریخ‌زدایی و جسم‌زدایی شده و مجدداً رمزگذاری شده‌اند. از این رو ساختن این چیدمان بیشتر به باستانشناسی امر ناپیدا می‌ماند.»

پایان بهار به کدام گالری‌های تهران برویم؟

«اختلال چندگانه» در گالری والی

نمایشگاه طراحی‌های سمانه اسحاقی، با همکاری گالری اِو با عنوان «اختلال چندگانه» ۱۹ تا ۳۰ خرداد به جز شنبه از ساعت ۱۲ تا ۲۰ و جمعه از ساعت ۱۶ تا ۲۰ در نگارخانه والی به نشانی میدان ونک، خیابان شهیدخدامی، پلاک ۷۲ برپاست.

«تهی و سرشار» در گالری مژده

«تهی و سرشار» هشتمین نمایشگاه انفرادی محسن کرمی، ۱۹ تا ۳۰ خرداد به جز شنبه‌ها از ساعت ۱۶ تا ۲۰ در گالری مژده واقع در سعادت آباد، خیابان علامه شمالی، کوچه هجدهم شرقی، پلاک ۲۷ دایر است.

«سویه ی پنهان» و «روزها و روزنه‌ها»

نمایشگاه‌های انفرادی نقاشی‌های مارال اردلانی با عنوان «سویه ی پنهان» و فرشته ستایش با عنوان «روزها و روزنه‌ها» ۱۹ تا ۲۹ خرداد به جز شنبه‌ها از ساعت ۱۶ تا ۱۹ در گالری ویستا پلاس به نشانی خیابان مطهری، خیابان میرعماد، کوچه دوازدهم، پلاک ۱۱ میزبان علاقه‌مندان به این هنر است.

پایان بهار به کدام گالری‌های تهران برویم؟

«نستعلیق عاشقی» در نگارخانه شفق

نمایشگاه گروهی خوشنویسی با عنوان «نستعلیق عاشقی» شامل آثاری از امیرعباس توفیق و جمعی از خوشنویسان؛ مهناز رازقندی، سمیه رحیمی کمی آباد، بهمن شیرمحمد، فریده صادقی، هدیه صباغی، الناز صنعتی، سمیرا علی محمد، نرگس فرح زادی، مهدی فرج الله، بهار فیروزبخت، سمیرا کورشیان و طاهره گلک ۱۹ تا ۲۹ خرداد از ساعت ۹ تا ۱۸ در نگارخانه شفق به نشانی خیابان سیدجمال‌الدین اسدآبادی (یوسف‌آباد)، خیابان بیست و یکم، بوستان شفق، فرهنگسرای خانواده برپاست.

«معلق» در گالری شمیس

نمایشگاه گروهی مجسمه با عنوان «معلق» آثار جهانبخش امیربیگی، مصطفی محسنی، فخرالدین کاکاوند، سودا علوی، بهجو سالار محمدی، مهرانگیز شفیعی، فرزانه عبدلی، بهمن چگنی، فاطمه موسوی، فرهاد رضایی با گردآوری احسان گرمسیری ۱۲ خرداد تا دوم تیر به جز شنبه‌ها از ساعت ۱۶ تا ۲۰ در گالری شمیس به نشانی فرمانیه، بلوار اندرزگو، کوچه دانیالی، پلاک هشت دایر است.

«هایپر رئالیسم» و «ردپا» در موزه هنرهای معاصر تهران

نمایشگاه‌های «هایپر رئالیسم: از تصویر تا واقعیت» مروری بر آثار پست مدرن گنجینه موزه هنرهای معاصر تهران با نمایشگاه‌گردانی جمال عرب‌زاده نمایش ۳۳ اثر و «ردپا: درنگی بر مراوده هنرمند و جهان پیرامون» نمایش گزیده‌ای از آثار ایرانی و خارجی گنجینه موزه هنرهای معاصر تهران؛ ۲۹ اثر خارجی و ۵۴ اثر ایرانی، ۱۱ اردیبهشت تا چهارم تیر به جز دوشنبه‌ها از ساعت ۱۰ تا ۱۹ در موزه هنرهای معاصر تهران به نشانی خیابان کارگر شمالی، جنب بوستان لاله میزبان علاقه‌مندان است.

پایان بهار به کدام گالری‌های تهران برویم؟

«ماده و روح و وقت و خاطره» در گالری دلگشا

نمایشگاه گروهی اشکان زهرایی و مینا معصومی با عنوان «ماده و روح و وقت و خاطره» پنجم خرداد تا چهارم تیر به جز روزهای شنبه و دوشنبه از ساعت ۱۲ تا ۱۹ در گالری دلگشا به نشانی خیابان انقلاب، خیابان دوازدهم فروردین، کوچه نوروز، پلاک ۱۷ برپاست.

«آن پنج نفر» در خانه عکاسان ایران

نمایشگاه عکس «آن پنج نفر» شامل یکصد عکس در اندازه‌های ۱۰۰ در ۱۵۰ سانتی‌متر، ۱۰۰ در ۷۰ و ۵۰ در ۷۰ از پنج عکاس جوان در دوران انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و جنگ بوسنی به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر از یکم تا ۳۰ خرداد در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۰ تا ۱۹ و روزهای پنجشنبه و جمعه از ساعت ۱۵ تا ۱۹ در گالری خانه عکاسان ایران، واقع در حوزه هنری انقلاب اسلامی، خیابان سمیه تقاطع خیابان حافظ، میزبان علاقمندان است.

«شکوه بیداری» و «آیرونی» در اعتماد

نمایشگاه‌های «شکوه بیداری» از آثار محسن احمدوند و «آیرونی» از آثار علیرضا الهی پنجم تا ۳۰ خرداد به جز دوشنبه‌ها روزهای هفته ۱۲ تا ۲۰ و جمعه‌ها ۱۵ تا ۲۰ در گالری اعتماد به نشانی میدان هفت تیر، مفتح جنوبی، بن بست شیرودی، پلاک ۲۵ برپاست.‌

پایان بهار به کدام گالری‌های تهران برویم؟

«پیش نمایش» و «…به این موضوع ساده فکر می‌کنم که»

نمایشگاه‌های آثار نقاشی نوا ثابت ایمانی با عنوان «پیش نمایش» و عکس‌های فوژان پارسا با عنوان «…به این موضوع ساده فکر می‌کنم که» ۱۹ تا ۳۰ خرداد به جز شنبه‌ها از ساعت ۱۶ تا ۲۰ در پروژه‌های ۰۰۹۸۲۱ به نشانی خیابان کریم‌خان‌زند، خیابان خردمند شمالی، کوچه هجدهم، شماره ۲۵ برپاست. این نمایشگاه‌ها با همکاری پروژه‌های وتن با عنوان «مشاعات» برگزار شده است.

«یادداشت‌های تصویری» در راه ابریشم

نمایشگاه عکس‌های بهمن جلالی با عنوان «یادداشت‌های تصویری» ۲۹ اردیبهشت تا ۳۰ خرداد به جز دوشنبه‌ها و تعطیلات رسمی از ساعت ۱۶ تا ۲۰ در گالری راه ابریشم به نشانی بلوار کشاورز، بین وصال شیرازی و قدس، ساختمان تکنو آجر، پلاک ۲۱۰ دایر است.

نقاشی‌های یعقوب امدادیان در هور

نمایشگاه نقاشی‌های یعقوب امدادیان پنجم تا ۲۹ خرداد همه روزه به جز شنبه‌ها از ساعت ۱۵ تا ۲۰ در نگارخانه هور به نشانی خیابان مطهری، خیابان میرزای شیرازی شمالی، کوچه نعیمی، پلاک ۱۲ برپاست.

«یادآوری چیزهای حال»

نمایشگاهی از دفتر معماری اِی‌اِس‌اِی با عنوان «یادآوری چیزهای حال» ۲۹ اردیبهشت تا ۲۹ خرداد یکشنبه تا جمعه از ساعت ۱۵ تا ۲۰ در بنیاد پژمان: کارخانه آرگو به نشانی میدان فردوسی، خیابان تقوی، کوچه بهداشت، پلاک ۶ دایر است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha