مومنی‌مقدم: تیم والیبال جوانان ۳ دیدار تدارکاتی در بلغارستان برگزار خواهد کرد

تهران- ایرنا- سرمربی تیم والیبال جوانان ایران گفت: اوایل تیرماه به کشور بلغارستان خواهیم رفت و سه دیدار دوستانه در این کشور با تیم ملی آمریکا، بلغارستان و برزیل برگزار خواهیم کرد.

به گزارش ایرنا، مسابقات والیبال قهرمانی جوانان جهان از ۱۶ تیرماه در بحرین آغاز خواهد شد و ملی‌پوشان جوان کشورمان که سال گذشته در مسابقات قهرمانی زیر ۲۱ سال آسیا موفق به کسب عنوان قهرمانی شدند، برای حضور در این رقابت‌ها آماده می‌شوند.

اردوهای آماده‌سازی تیم جوانان ایران از ۹ فرودین سال جاری آغاز شد و پس از پشت سر گذاشتن چهار اردو، غلامرضا مومنی‌مقدم از ۱۷ بازیکن برای حضور در اردوی پنجم دعوت کرده است.

سرمربی تیم والیبال جوانان ایران درباره این اردو که از روز سه‌شنبه ۱۶ خرداد آغاز شده است، اظهار کرد: فدراسیون شرایط اردوی خوبی را برایمان فراهم کرده و در کمپ تیم‌های ملی به تمرینات ادامه می‌دهیم. در تلاش هستیم تا ۳۰ خرداد که اردوی پنجم پایان می‌یابد و پیش از اردوی تدارکاتی در بلغارستان تعداد بازیکنان را به ۱۴ نفر برسانیم. رقابت خوبی میان بازیکنان در جریان است و کادر فنی تلاش دارد بهترین بازیکنان را برای مسابقات قهرمانی جهان انتخاب کند، البته پوریا حسین خانزاده هم که در حال حاضر در تیم ملی بزرگسالان حضور دارد در صورت مساعدت بهروز عطایی به ترکیب تیم ملی جوانان افزوده خواهد شد.

وی در خصوص وضعیت جسمانی بازیکنان گفت: مصدومانی داشتیم که رو به بهبود هستند و امیدوارم تا زمان مسابقات تدارکاتی در صحت و سلامت کامل باشند. اوایل تیرماه به کشور بلغارستان خواهیم رفت و سه دیدار دوستانه در این کشور با تیم ملی آمریکا، بلغارستان و برزیل در پیش داریم.

مومنی‌مقدم افزود: پس از اردوی تدارکاتی در بلغارستان، بلافاصله به بحرین خواهیم رفت و مسابقات قهرمانی جوانان جهان از ۱۶ تیر آغاز خواهد شد. مسلما سه دیدار تدارکاتی برای حضور در این رقابت‌ها کافی نیست و نیاز به دیدارهای تدارکاتی بیشتری وجود دارد؛ امسال برخلاف هر سال که مسابقات شهریور برگزار می‌شد، یک و نیم ماه زودتر برگزار خواهد شد و شرایط همه تیم‌ها یکسان است.

وی با تاکید بر سطح بالای مسابقات قهرمانی جوانان جهان تصریح کرد: اکثر بازیکنان تیم‌ها در تیم ملی بزرگسالان کشورشان بازی می‌کنند و به همین دلیل سطح این مسابقات بسیار بالاست. رقبای زیادی در این مسابقات همچون برزیل، ایتالیا، لهستان و بلغارستان حضور دارند که سطح کیفی بالایی دارند.

سرمربی تیم والیبال جوانان ایران در پایان گفت: ایران کمترین مدال مسابقات قهرمانی جهان را در رده جوانان دارد اما سعی می کنیم با بهترین نتیجه ممکن مسابقات را به اتمام رسانده و به ایران برگردیم. مسوولان فدراسیون و کادر فنی تلاش کردند که تیم خوبی را روانه مسابقات کنند.

عرشیا به‌نژاد، پندار مومنی‌مقدم، فرید حق‌شناس، امیرمحمد گلزاده، امیرمحمد خورشیدی، متین جعفری، مبین نصری، یونس جوان، پوریا حسین‌پور، امیرحسین ساداتی، علی حق‌پرست، یوسف کاظمی، عرفان نوروزی، شایان سپهری‌فرد، مهدی بیاتی، سجاد جلوداریان و حسین حاجی کلاته بازیکنان دعوت شده به اردوی پنجم تیم والیبال جوانان هستند.

محمدحسین حسینی‌فرد (سرپرست)، غلامرضا مومنی‌مقدم (سرمربی)، مهران زارع، محمد منصوری و امین شاکری (مربیان)، پویا عزیزی (کمک مربی)، عرفان مداح (فیزیوتراپ)، مهدی حسن‌زاده (بدنساز)، سائد جدیدالاسلام (آنالیزور)، حسین غلام‌زاده (ماساژور)، امیرمحمد توکلی (پزشک‌یار) و پیمان اکبری (مدیر فنی)، کادر فنی تیم والیبال جوانان را تشکیل می‌دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha