۲۵ خرداد ۱۴۰۲، ۱۴:۱۳
کد خبرنگار: 2239
کد خبر: 85141474
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

انتقال مادر باردار توسط بالگرد امداد به بیمارستان کرج

کرج - ایرنا- رییس مرکز مدیریت فوریت های پزشکی استان البرز اعلام کرد: مادر باردار و بدحال ساکن یکی از روستاهای شهرستان طالقان توسط بالگرد امدادی اورژانس البرز به بیمارستان امام علی (ع) کرج انتقال یافت.

دکتر "احمد مهدوی" روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: به دنبال درخواست درمانگاه شهرستان طالقان برای اعزام یک مادر باردار بدحال به مراکز درمانی کرج بلافاصله بالگرد امدادی به پرواز درآمد.

وی ادامه داد: این مادر باردار در کمترین زمان ممکن برای زایمان به بیمارستان امام علی (ع) کرج منتقل و بلافاصله اقدامات لازم درمانی برای این مادر باردار توسط کادر درمانی بیمارستان آغاز شد.

مهدوی گفت: بالگرد هوایی ماهانه بیش از ۲۰ ماموریت در مناطق صعب العبور و دورافتاده استان البرز برای امداد رسانی به بیماران و حادثه دیدگان انجام می دهد.

وی خاطرنشان کرد: بیشترین مامورریت های امداد هوایی اورژانس البرز به شهرستان های طالقان،‌اشتهارد و جاده کرج - چالوس اختصاص دارد.

بالگرد امدادی استان البرز از سال ۱۳۹۵ وارد عرصه خدمات رسانی اورژانس استان شده است.

از بارزترین ماموریت های این بالگرد می توان انتقال یک کارگر قطع عضو از ناحیه بازو در گرمدره کرج اشاره کرد که بلافاصله با انتقال آن به بیمارستان تامین اجتماعی استان البرز این کارگر مورد عمل جراحی قرار گرفت و عضو قطع شده پیوند داده شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha