نیکبخت گزینه‌ای شایسته برای سکانداری وزارت جهادکشاورزی است

تهران- ایرنا - نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی گفت: گزینه پیشنهادی دولت برای تصدی وزارت جهاد کشاورزی سابقه خوب و تجارب ارزنده‌ای را در کارنامه کاری خود دارد.

لطف الله سیاهکلی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا درباره صلاحیت محمدعلی نیکبخت وزیر جهادکشاورزی اظهار داشت:‌ نیکبخت از سوابق خوبی برخوردار است و معتقدم گزینه مناسب و شایسته ای برای تصدی وزارت جهاد کشاورزی است.

وی با بیان اینکه نیکبخت از بدنه اجرایی وزارت جهادکشاورزی است و در حوزه استان ها به فعالیت پرداخته است و سابقه ریاست تعاون روستایی کشور و معاونت برنامه‌ریزی وزارت جهادکشاورزی را دارد، اظهار کرد: به گزینه پیشنهادی دولت که نیروی توانمند است رای مثبت داده و از او حمایت می کنم.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید وزارت جهاد کشاورزی در پی ارتقای امنیت غذایی و کاهش وابستگی در این حوزه به خارج از کشور باشد، اظهار کرد: حفظ امنیت غذایی با توجه به چالش های دنیا در حوزه آب یک موضوع بسیار مهم و کلیدی است.

سیاهکلی با تاکید بر اینکه حرکت به سمت کشاورزی مدرن و مدیریت مصرف آب از طریق توسعه آبیاری های نوین باید در دستور کار وزارت جهاد کشاورزی باشد، گفت: باید کشاورزان و بهره برداران بخش کشاورزی مورد حمایت بیشتری قرار بگیرند.

به گزارش ایرنا، محمدعلی نیکبخت وزیر پیشنهادی جهادکشاورزی در رده های بالای این وزارتخانه از جمله معاونت برنامه ریزی و امور اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی، ریاست جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان و رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران مشغول فعالیت بوده است.

نیکبخت در جلسه علنی روز سه‌شنبه ۲۳ خردادماه مجلس شورای اسلامی طی نامه رییس جمهور به رییس مجلس به عنوان وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی معرفی شد و جلسه رای اعتماد وی ۳۰ خرداد برگزار می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha