۲۷ خرداد ۱۴۰۲، ۱۲:۱۳
کد خبرنگار: 1794
کد خبر: 85142789
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تکمیل ورزشگاه سه هزار نفری ابهر آغاز شده است

۲۷ خرداد ۱۴۰۲، ۱۲:۱۳
کد خبر: 85142789
تکمیل ورزشگاه سه هزار نفری ابهر آغاز شده است

زنجان - ایرنا - مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: تکمیل ورزشگاه سه هزار نفری شهرستان ابهر با تخصیص اعتبار ۱۵ میلیارد تومانی از اواخر اردیبهشت ماه سال جاری کلید خورده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، جواد بازرگان روز شنبه در بازدید از روند اجرای طرح های نیمه تمام شهرستان ابهر، افزود: این پروژه پس از چندین سال وقفه، فعال شده است و برای تکمیل و رسیدن به مرحله بهره برداری نیاز به تزریق اعتبارات لازم دارد.

وی گفت: پروژه نیمه کاره ورزشگاه سه هزار نفری ابهر حدود ۱۵ سال بلاتکلیف بود تا اینکه در دولت سیزدهم با پیگیری های صورت گرفته، گره کور تخصیص اعتبارات به آن گشوده شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همچنین در گفت و گو با پیمانکار طرح، مشکلات و موانع را بررسی کرد و گفت: نیاز به برق فشار قوی برای ادامه کار از شورا و شهرداری ابهر پیگیری خواهد شد.

بازرگان در ادامه سفر به ابهر با حضور در یک مجموعه ورزشی بخش خصوصی از قسمت های مختلف این مجموعه بازدید کرد و در جریان مسایل و مشکلات آن قرار گرفت.

وی همچنین به مسائل و مشکلات ورزشی شهر هیدج اشاره کرد و اظهار داشت: مشکلات ادامه کار و خرید تجهیزات استخر هیدج پس از پیگیری و برگزاری جلسات با وزارت نفت در تهران حل شده است و پس از ارسال صورت وضعیت ها اعتبار تخصیصی واریز خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha