پاکدامن: بعد از ۲۲ سال طلای سابر آسیا به نام ایران ضرب شد+ فیلم

تهران- ایرنا- کاپیتان تیم ملی ششمیربازی ایران گفت: بعد از ۲۲ سال موفق شدم طلای سابر قهرمانی آسیا را برای ایران به ارمغان بیاورم و امیدوارم این موفقیت‌ها ادامه‌ داشته باشد.

به گزارش عصر شنبه ایرنا، علی پاکدامن بعد از کسب مدال طلا شمشیربازی قهرمانی آسیا در اسلحه سابر اظهار داشت: بابت اتفاقاتی که افتاد خدا را شاکرم چرا که بعد از۲۲ سال موفق شدم این مدال را دوباره به نام ایران ثبت کنم.

وی ادامه داد: در شروع مسابقات شمشیربازی قهرمانی آسیا که در چین برگزار شد در اسلحه سابر در مرحله گروهی ۶ دیدار را پشت سرگذاشتم تا به مرحله حذفی برسم. در این مرحله نیز ۶ پیروزی دیگر را ثبت کردم تا در نهایت به مدال طلا دست یابم و امیدوارم این اتفاقات خوب برای شمشیربازی ادامه‌دار باشد.

مرد طلایی سابر آسیا یادآور شد:‌ برای رسیدن به مدال طلا نمایندگانی از کشورهای هند، هنک‌گنگ، کویت، ژاپن، هنک‌کنگ را از پیش رو برداشتم و در فینال نیز قهرمان کره را شکست دادم، در این مسابقات تدابیر سرمربی تیم ملی خیلی کمک کرد تا روی سکوی نخست آسیا بایستم.

پاکدامن با قدردانی از حمایت‌های خانواده‌اش افزود: در این موفقیت آنها هم سهیم هستند. از مردم نیز بابت دعای خیر و حمایت‌هایی که داشتند تشکر می‌کنم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha