۲۹ خرداد ۱۴۰۲، ۱۳:۳۵
کد خبر: 85143563
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تولید محصولات فرآوری در بخش کشاورزی مازندران به مرز چهار میلیون تُن نزدیک شد

ساری- ایرنا- رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: تولید محصولات فرآوری و صنایع تبدیلی و تکمیلی در حوزه کشاورزی استان به سه میلیون و ۷۰۰ هزار تُن در مازندران رسیده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حسن عنایتی روز دوشنبه در حاشیه آیین افتتاحیه ۴۸ طرح جهاد کشاورزی در استان مازندران در آمل در گفت و گو با خبرنگاران بیان کرد: ما باید برای تجاری سازی محصولات کشاورزی به سمت صنایع تبدیلی و تکمیلی حرکت کنیم و بازار صادرات خود را افزایش دهیم.

این مقام مسوول اضافه کرد: برای صادرات به کشورهای آسیای میانه و روسیه باید صنایع تبدیلی و تکمیلی خود را ارتقاء دهیم.

عنایتی با بیان این که، خوشبختانه زمینه صادرات مرکبات از مرز دریایی در سال گذشته آغاز شد که امیدواریم این فرایند افزایش یابد، گفت: جهاد کشاورزی مازندران هم مصمم است با بهره مندی از فناوری های جدید تولید را افزایش دهد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران اظهار داشت: همزمان با هفته جهاد کشاورزی ۵۴۳ میلیارد تومان در قالب ۴۸ طرح در شهرهای مختلف مازندران افتتاح و بهره برداری شد.

این مقام مسوول تصریح کرد: افتتاح کارخانه تولید دام و طیور، بسته بندی برنج، گلخانه، پرواربندی بره، انتقال آب، تسطیع اراضی و احداث سردخانه از جمله طرح های مهمی بود که همزمان با هفته جهاد کشاورزی در مازندران افتتاح شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha