۲۸ خرداد ۱۴۰۲، ۱۸:۰۰
کد خبرنگار: 2485
کد خبر: 85144285
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

کمیته مشترک پیگیری امور ایرانیان خارج تشکیل می‌شود

تهران- ایرنا- قائم مقام مرکز پیگیری حقوق و آزادی‌های اجتماعی ریاست جمهوری با اعلام تشکیل کمیته مشترک پیگیری امور ایرانیان خارج از کشور، گفت: همانطور که رئیس جمهور دغدغه پیگیری حقوق شهروندان را دارند و در انتخابات تاکید کردند «ایرانیان داخل و خارج کشور حقوق برابری دارند»، باید به دغدغه رئیس جمهور جامه عمل بپوشانیم.

به گزارش خبرنگار حوزه دولت ایرنا، در پی نشست سکینه سادات پاد دستیار رئیس جمهور در پیگیری حقوق و آزادی‌های اجتماعی و علیرضا بیکدلی معاون کنسولی، مجلس و امور ایرانیان وزارت امور خارجه که در هفته گذشته با موضوع پیگیری حقوق و مشکلات ایرانیان خارج از کشور برگزار شد، نیازی قائم مقام مرکز پیگیری حقوق و آزادی‌های اجتماعی و سهرابی مدیر کل شورای عالی امور ایرانیان خارج از کشور به‌منظور پیگیری مباحث مطرح‌ شده، در نشستی با حضور کارشناسان به بحث و گفت‌وگو پرداختند.

در این جلسه مقرر شد هماهنگی‌های لازم جهت برگزاری وبینار ایرانیان خارج از کشور، با دستیار رئیس جمهور در پیگیری حقوق و آزادی‌های اجتماعی و با حضور معاون کنسولی، امور مجلس و ایرانیان خارج از کشور وزارت امور خارجه به جهت اطلاع‌رسانی از نتایج پیگیری‌های مطالبات وبینار اول انجام شود.

همچنین بنا شد تا جهت هماهنگی در پیگیری امور ایرانیان خارج از کشور و بررسی مسائل آنان، کمیته مشترکی با حضور مسئولان و کارشناسان مرکز پیگیری حقوق و آزادی‌های اجتماعی ریاست جمهوری و کارشناسان و مسئولان مربوطه معاونت کنسولی، امور مجلس و ایرانیان خارج از کشور وزارت امور خارجه تشکیل شود.

در این نشست نیازی قائم مقام مرکز پیگیری حقوق و آزادی‌های اجتماعی به حل مسائل ایرانیان خارج از کشور از طریق هم‌افزایی دستگاه‌های متولی دولت تاکید کرد.

نیازی ادامه داد: همانطور که رئیس جمهور دغدغه پیگیری حقوق ایرانیان خارج از کشور را دارند و در انتخابات تاکید داشتند «ایرانیان داخل و خارج کشور حقوق برابری دارند» باید به دغدغه رئیس جمهور جامه عمل بپوشانیم.

در پایان سهرابی، مدیرکل شورای عالی امور ایرانیان خارج از کشور ضمن تشکر از مرکز پیگیری حقوق و آزادی‌های اجتماعی برای پیگیری مداوم مطالبات ایرانیان خارج از کشور گفت: همه توانمان را برای رفع مسائل ایرانیان خارج از کشور به‌کار می‌گیریم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha