۲۹ خرداد ۱۴۰۲، ۱۳:۴۱
کد خبر: 85145123
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

برخورد ۲ خودرو در جاده استهبان چهار کشته به جا گذاشت

شیراز-ایرنا-رئیس پلیس راه شمال استان فارس گفت: بر اثر برخورد سواری پژو با خودروی تندر ۹۰ در محور مواصلاتی استهبان ، چهار نفر فوت کردند و یک سرنشین نیز مجروح و روانه بیمارستان شد.

سرهنگ عبدالهاشم دهقانی روز دوشنبه در این باره اعلام کرد: در پی اعلام وقوع یک فقره تصادف رانندگی در محور مواصلاتی "استهبان"، ماموران به همراه دیگر نیروهای امدادی برای بررسی حادثه به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: مأموران در بررسی‌های اولیه مشاهده کردند سواری پژو ۴۰۵ با چهار سرنشین به شدت با یک خودرو تندر ۹۰ برخورد کرده‌ است.

رئیس پلیس راه شمالی استان فارس تصریح کرد: در این حادثه هر چهار سرنشین پژو در دم فوت و راننده تندر ۹۰ نیز مجروح و راهی بیمارستان شد.

دهقانی با بیان اینکه کارشناس پلیس‌راه علت این تصادف را موکول به تحقیقات بعدی اعلام کرد، به رانندگان هشدار داد از عجله و شتاب بی مورد حین رانندگی خودداری و برای حفظ سلامتی خود و همسفران به قوانین رانندگی احترام بگذارند تا شاهد چنین حوادث دلخراش نباشیم.

استهبان در فاصله ۱۷۵ کیلومتری شرق شیراز قرار دارد.

اعتراف به ۶۰ فقره سرقت در شهر جدید صدرا

فرمانده انتظامی شیراز از شناسایی و دستگیری اعضای باند سارقان اماکن خصوصی و قطعات و محتویات خودرو با اعتراف به ۶۰ فقره سرقت در شهر جدید صدرا خبر داد.

سرهنگ فرج شجاعی روز دوشنبه در این باره افزود: در پی وقوع سرقت‌های اخیر از اماکن خصوصی و قطعات و محتویات خودرو، ماموران انتظامی شهرستان شیراز با انجام اقدامات پلیسی، موفق شدند یک باند متشکل از ۵ سارق را در شهر صدرا شناسایی و آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

وی با بیان اینکه متهمان در تحقیقات به عمل آمده به ۶۰ فقره سرقت از اماکن خصوصی و قطعات و محتویات خودرو در شهر صدرا اعتراف کردند، گفت: در تحقیقات تکمیلی ۳ نفر مالخر نیز شناسایی و دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنان مقادیر زیادی اموال مسروقه شامل ابزار آلات، سنگ فرز، دریل، یک عدد شاه کلید جهت بازکردن درب‌های خودروها، اتصالات مربوط به باغ شهری‌ها و ... کشف شد.

فرمانده انتظامی شیراز با اشاره به اینکه متهمان برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند، تصریح کرد: اگر از شهروندان سرقت مشابه در شهر صدرا و باغ شهری‌های اطراف آن صورت گرفته شده است جهت پیگیری به پایگاه تجسس پلیس واقع در شیراز- میدان گل سرخ-بلوار شیرودی- طبقه فوقانی کلانتری ۲۰ گلسرخ مراجعه و نسبت به شناسایی اموال مسروقه خود اقدام کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha