حادثه هفتم تیرماه بیانگر حقانیت نظام مقدس جمهوری اسلامی است

اراک - ایرنا  - معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: حادثه هفتم تیرماه و شهادت شهید بهشتی و ۷۲ تن از یاران باوفای انقلاب، بیانگر حقانیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش ایرنا، «بهنام نظری» روز دوشنبه در نشست شورای اطلاع رسانی استان مرکزی، افزود: شهادت شهید بهشتی و یارانش جریان انقلاب را خالص و راه آرمان‌های امام راحل و شهیدان انقلاب را هموار کرد.

وی اظهار کرد: شهید بهشتی در زمان حیات گرانقدرش، تاثیر بسزایی در پیروزی انقلاب در جبهه‌های مختلف داشت و در زمان شهادت نیز انسجام داخلی را برای ایران اسلامی به همراه آورد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی اظهار کرد: شهید بهشتی از جمله افراد تاثیرگذار در جریان انقلاب اسلامی و تاسیس حزب جمهوری اسلامی بود که منافقان چشم دیدن محبوبیت و موفقیت وی را نداشتند و وی و ۷۲ تن دیگر از یاران امام (ره) را به شهادت رساندند.

نظری تاکید کرد: با برگزاری آیین بزرگداشت شهدای هفتم تیر باید ماهیت استکباری دشمنان که خود را در یک حاشیه امن قرار می دهند و بر خلاف واقع ایران را به عنوان تروریسم مطرح می کنند به جهانیان اثبات کنیم چرا که نظام ‌جمهوری اسلامی همواره قربانی تروریسم بوده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی اظهار کرد: باید در این روز به جهانیان ثابت کنیم ایران همواره یکی از قربانیان بزرگ ترور بوده و جنایت های آمریکای جنایتکار را برای مردم بازگو کنیم.

نظری گفت: آمریکای جنایتکار در هر مکانی که ورود کرده به جز بذر کینه، نفاق و کشتار چیزی به جا نگذاشته است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی ضمن تبریک به مناسبت گرامیداشت هفته قوه قضائیه گفت: دستگاه قضا در استان در همه عرصه ها پیشرو بوده و در راستای رفع مشکلات دستگاه‌های اجرایی نیز تعامل و مناسبی داشته که بسیار قابل تقدیر است.

جانشین شورای اطلاع رسانی استان مرکزی بیان کرد: می طلبد در راستای گرامیداشت این روز، فرمانداران در اراک، محلات و آشتیان به صورت ویژه و در کل استان نیز برنامه‌های بسیار فاخر برگزار کنند.

نظری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره با اشاره به واقعه بزرگ غدیر نیز گفت: این واقعه از اعیاد بزرگ شیعیان است و استان مرکزی همواره در برگزاری جشن باشکوه این عید پیشرو بوده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی با اشاره به کسب جایگاه ویژه استان در برگزاری شورای اطلاع رسانی در سطح کشور گفت: بی‌تردید نقش دبیرخانه در این راستا برجسته است و امید است این مجموعه با قوت بیشتر در ابعاد مختلف موضوعات را دنبال کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha