۲۹ خرداد ۱۴۰۲، ۱۹:۳۰
کد خبرنگار: 1180
کد خبر: 85145374
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

خانواده شهدا در خوزستان از حامیان اصلی ایتام هستند

اهواز- ایرنا- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان با بیان اینکه خانواده شهدا از حامیان اصلی ایتام و نیازمندان هستند گفت: پذیرش تکفل ایتام به نیابت از شهدا از سوی خانواده‌های شهید و ایثارگر بسیار رقم می‌خورد.

به گزارش ایرنا جمال شیبه دوشنبه در آیین بدرقه و تشییع پیکر یک شهید گمنام دوران دفاع مقدس که همزمان با سالروز شهادت امام جواد(ع) در اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان برگزار شد بیان کرد: همواره شاهد حمایت خانواده شهدا و ایثارگران از ایتام و همراهی آن‌ها با این دستگاه حمایتی هستیم.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان با بیان اینکه شهدا همیشه منجی ما هستند گفت: مردم خیر و نیکوکار نیز در بسیاری موارد بنام شهید کفالت ایتام را برعهده می‌گیرند که این مهم از برکات شهدا است.

شیبه اظهار کرد: خادمان این نهاد با ارائه خدمات به جامعه نیازمندان و کم برخوردار، راه شهیدان را ادامه می دهند و باید پیروی از سیره شهدا را الگوی زندگی و آینده خود قراردهیم.

سردار عبدالرضا حاجتی مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان با بیان اینکه شهدا و ایثارگران، بزرگ‌ترین امدادگران کشور هستند اظهار کرد: شهادت، دستمزد خدمت بی ریا و کار خالصانه آن‌ها بود، امدادگران و مددکاران پاسدار حوزه محرومیت و توانمندسازی نیازمندان هستند و کمک امدادگران و خیرین سبب تقویت باورهای دینی در جامعه می‌شود.

افزود: یکی دیگر از مهم‌ترین عملکرد این نهاد مردمی حمایت از اقشار نیازمند و آسیب پذیر جامعه به عنوان حامیان اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی بعد از دوران دفاع مقدس بود که نقش بسزایی در تقویت روحیه دفاعی و انسجام ملی داشته است.

پیکر یک شهید گمنام که در مرز شلمچه تفحص شد امروز دوشنبه در محل اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان با حضور جمعی از خانواده شهدا تشیع شد تا سپس پیکر این شهید در تهران خاکسپاری شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha