۳۰ خرداد ۱۴۰۲، ۱۱:۲۷
کد خبر: 85145939
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ثبت نام وام ودیعه مسکن در استان مرکزی آغاز شد

۳۰ خرداد ۱۴۰۲، ۱۱:۲۷
کد خبر: 85145939
ثبت نام وام ودیعه مسکن در استان مرکزی آغاز شد

اراک - ایرنا - معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان مرکزی، از آغاز ثبت‌نام وام ودیعه مسکن در این استان خبر داد.

«قاسم اسماعیل نژاد» روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: متقاضیان برای دریافت وام ودیعه مسکن می‌توانند به سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن وزارت راه‌وشهرسازی به آدرس saman.mrud.ir مراجعه و ثبت‌نام کنند.

وی تاکید کرد: پرداخت وام ودیعه مسکن، منوط به دارا بودن سه شرط است و متقاضیان دریافت این وام باید متأهل یا سرپرست خانوار و دارای فرم «ج» سبز باشند و همچنین دارای اجاره‌نامه رسمی و ثبت شده در سامانه ثبت معاملات املاک و اسکان و دارای کد رهگیری باشد و تاریخ انعقاد اجاره‌نامه واحد مسکونی بعد از ۶ ماهه دوم سال ۱۴۰۱ منعقد شده باشد.

معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان مرکزی اظهار کرد: میزان ودیعه مسکن تغییری نکرده و مانند سال گذشته برای متقاضیان واجد شرایط در استان مرکزی حداکثر ۴۰ میلیون تومان است.

اسماعیل نژاد، با بیان اینکه پرداخت وام ودیعه مسکن، در راستای کمک به مستاجران در نظر گرفته شده است، گفت: مستاجرینی که از این وام تاکنون استفاده نکرده‌اند در اولویت قرار دارند.

وی تاکید کرد: مستاجرینی که دارای کد رهگیری نیستند می‌توانند به سامانه املاک و مستغلات به آدرس سامانه (amlak.mrud.ir) و (srem.ir) مراجعه و کد رهگیری را به صورت رایگان دریافت کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha