۳۰ خرداد ۱۴۰۲، ۱۳:۳۰
کد خبر: 85146131
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

فیلم| آتش‌سوزی پراید هنگام روشن شدن در کرمان

۳۰ خرداد ۱۴۰۲، ۱۳:۳۰
کد خبر: 85146131
فیلم| آتش‌سوزی پراید هنگام روشن شدن در کرمان

کرمان - ایرنا - آتش سوزی یک دستگاه خودرو پراید در بلوار جمهوری اسلامی شهر کرمان در حالی رخ داد که طی روزهای گذشته ۲ مورد دیگر آتش سوزی خودرو در این استان طی ۲ روز اخیر گزارش شده که در نتیجه سانحه رانندگی بوده و سه کشته داشته است.

به گزارش ایرنا، راننده یک دستگاه خودرو پراید عصر روز دوشنبه پس از سوار شدن، استارت می زند و شکل گرفتن جرقه باعث ایجاد صدایی مهیب از جلو خودرو و شروع آتش سوزی می‌شود.

خبرنگار ایرنا حاضر در محل حادثه در همین لحظه با آتش نشانی تماس می گیرد و آتش نشانان پس از هفت دقیقه به محل حادثه می رسند که نحوه پارک خودروها مانع حضور خودرو آتش نشانی در مرکز حادثه و لحظاتی باعث تاخیر در امدادرسانی می شود لذا آتش نشانان با استفاده از شلنگ آب به سرعت آتش سوزی را مهار می کنند.

این حادثه تلفات جانی نداشت اما نداشتن تجهیزات اطفای حریق در مجتمع های مسکونی باعث شد که بخش های وسیعی از این خودرو دچار آتش سوزی شود.

راننده این خودرو پراید در گفت و گو با خبرنگار ایرنا عنوان کرد: فکر می کنم به علت اینکه به صورت دستی خودرو را دوگانه سوز کردم این اتفاق افتاد.

وی ادامه داد: پس از استارت زدن، جرقه ای زد و دودی غلیظ از جلو خودرو بلند شد که به سرعت شیر سیلندر گاز را بستم تا مانع انفجار خودرو شوم.

کارشناس آتش نشانی مستقر در محل حادثه نیز در این زمینه می گوید که نقص فنی خودرو باعث وقوع آتش سوزی شده است اما آتش نشانان به سرعت وارد عمل شدند و ضمن مهار آتش سوزی، از سرایت آتش به دیگر نقاط و خودروها جلوگیری کردند.

سه حادثه در ۲ روز

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر مرکز فوریت های پزشکی کرمان از رخداد حادثه ترافیکی در محور نگار - بهرامجرد طی صبح امروز (سه شنبه) در شهرستان بردسیر خبر داد و گفت: در این حادثه که خودرو دچرا حریق شد ۲ تن جان باختند و سه نفر زخمی شدند.

علاوه بر این حادثه، رضا فلاح مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان نیز اعلام کرد که روز گذشته واژگونی یک دستگاه خودرووانت مزدا تک کابین در محور کشکوئیه - رفسنجان باعث آتش سوزی این خودرو و فوت یک نفر شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha