۳۰ خرداد ۱۴۰۲، ۱۵:۴۵
کد خبر: 85146254
T T
۷ نفر

برچسب‌ها

 هیاهو برای هیچ؛ آقای پرچم روی اعصاب هواداران پرسپولیس

تهران- ایرنا- شماره یک تیم فوتبال پرسپولیس در شرایطی این روزها به دلیل کارهای غیر حرفه‌ای خود و پایبند نبودن به قرارداد روی اعصاب هواداران رفته که هنوز دو فصل دیگر از قراردادش با سرخپوشان باقی مانده است.

به گزارش ایرنا، در شرایطی که این روزها ادامه همکاری علیرضا بیرانوند با پرسپولیس به یکی از دغدغه‌های اصلی این باشگاه تبدیل شده، این باشگاه در تلاش است تا بتواند این دروازه‌بان را به ادامه همکاری راضی کند.

این در حالی است که بیرانوند فصل قبل با عقد قراردادی سه ساله به جمع سرخپوشان اضافه شد اما در سال اول قرارداد، ساز جدایی کوک کرد.

بیرانوند این روزها با نوتیس و هشدار به باشگاه پرسپولیس بار دیگر باعث نگرانی هواداران شده است. او که چندی پیش هنگام قهرمانی این تیم پرچم بزرگی از پرسپولیس در دست داشت تا مثلا تعصبش را به همه نشان دهد، اما در عمل نشان داده که پول برایش مهم‌تر است.

او پس از دو سال ناکامی در فوتبال اروپا به جمع سرخپوشان بازگشت و حتی در آستانه از دست دادن جایگاهش در تیم ملی بود اما دوباره در پرسپولیس احیا شد و بار دیگر آمار بهترین دروازه‌بان لیگ را تصاحب کرد.

 هیاهو برای هیچ؛ آقای پرچم روی اعصاب هواداران پرسپولیس

حالا او در شرایطی ساز جدایی کوک کرده که یک قانون علیه او وجود دارد. او قصد دارد لژیونر شود اما قانون منع به کارگیری دروازه‌بان خارجی در خیلی از کشورهای آسیایی موجب شده تا او نتواند به کشورهایی مانند قطر و امارات برود.

تنها عربستان و ازبکستان جزو کشورهای صاحب نام فوتبال در آسیا هستند که می‌توانند از دروازه‌بان خارجی استفاده کنند اما هیچ پیشنهادی برای بیرانوند از این کشورها دریافت نیامده است.

با این حال با توجه به این قانون به نظر می‌رسد که این هیاهو برای بالا بردن مبلغ قرارداد با سرخپوشان است. هر چند عملکرد او جای انتقادی نگذاشته اما رفتار غیرحرفه‌ای او می‌تواند محبوبیت او را به شدت کاهش دهد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha