۴ نفر در حادثه ایستگاه مترو امام خمینی مصدوم شدند

تهران - ایرنا - سرپرست اورژانس استان تهران گفت: ۴ نفر در حادثه سقوط از پله برقی در ایستگاه مترو امام خمینی (ره) مصدوم شدند.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از روابط عمومی اورژانس استان تهران، محمد اسماعیل توکلی افزود:حوالی ساعت ۱۱ امروز بر اثر سقوط‌از پله برقی در ایستگاه مترو امام خمینی(ره) ۴ نفر مصدوم شدند که ۲ ‌نفر (یک نفر مرد و یک نفر زن) به مراکز درمامی انتقال یافتند.

وی اظهار داشت: ۲ ‌دستگاه آمبولانس، محل حادثه اعزام‌شدند و حال عمومی مساعد گزارش شده است.

به گزارش ایرنا، مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه نیز اعلام کرد: براثر عدم تعادل و افتادن یکی از مسافران بر روی سایرین در هنگام حرکت پله‌برقی در ایستگاه امام خمینی (ره)، ۲ نفر مصدوم شدند.به گزارش ایرنا، مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه روز سه شنبه در اطلاعیه ای اعلام کرد: با بررسی دقیق تکنسین فنی و بازبینی فیلم‌های دوربین مدار بسته ایستگاه مشخص شد که این پله برقی از لحاظ فنی مشکلی نداشته و علت بروز این حادثه عدم تعادل مسافر بوده است. ضمن آنکه در لحظه بروز حادثه با توقف پله برقی از گسترش حادثه جلوگیری شده است. این پله برقی در حال حاضر در مدار سرویس‌دهی است و مسافران از آن استفاده می‌کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha