۳۰ خرداد ۱۴۰۲، ۱۴:۴۰
کد خبرنگار: 5369
کد خبر: 85146322
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مقاومت فلسطین: قدس خط قرمز ماست / طرح‌های یهودی‌سازی فلسطین شکست خواهد خورد

تهران-ایرنا- گروههای مقاومت فلسطین امروز سه شنبه با تاکید بر اینکه «شهر قدس و مسجدالاقصی خط قرمز ما هستند»، تاکید کردند که ملت فلسطین تمام طرح های صهیونیستی برای یهودی سازی سرزمین فلسطین را با شکست مواجه خواهند کرد.

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری شهاب، گروههای مقاومت اسلامی فلسطین در بیانیه خود تاکید کردند: صحنه قهرمانانه ای که مقاومت در جنین ترسیم کرد نشان می دهد که مقاومت در وضعیت خوبی به سرمی برد و روز به روز درحال گسترش و پیشرفت است و تمام تلاش های دشمن برای شکست و خاموش کردن شلعه های مقاومت ناکام خواهد ماند.

گروه های مقاومت فلسطین در این بیانیه خواستار تداوم نبرد با دشمن صهیونیستی در تمامی میدان ها و شکست دادن آن شدند و افزودند: قدس و مسجدالاقصی خط قرمز ما هستند و اجازه نخواهیم داد که دشمن صهیونیستی بر آن مکان مقدس سیطره یابد و یا آن را تقسیم و یهودی سازی کند.

در بخش دیگری از این بیانیه تاکید شده است: فرزندان ملت فلسطین باید با تجاوزگریهای صهیونیست ها علیه مسجدالاقصی مقابله کنند زیرا این تجاوزگریها، خطری بزرگ برای قدسیت این مسجد است.

گروه های مقاومت فلسطین تاکید کردند که مسئولیت کامل تجاوزگریهای برنامه ریزی شده شهرک نشینان صهیونیست علیه مسجدالاقصی متوجه کابینه تندرو رژیم صهیونیستی است و این اقدامات پیامدهای وخیمی برای این رژیم خواهد داشت زیرا ملت و مقاومت فلسطین چنین امری را نمی پذیرند.

در این بیانیه طرح «بزالل اسموتریچ» وزیر تندروی کابینه نتانیاهو برای تسهیل و گسترش شهرک سازی در سرزمین های اشغالی محکوم شده وآمده است که رژیم صهیونیستی نمی تواند واقعیت های تاریخی را جعل و یا تغییر دهد و ملت فلسطین با اتحاد و مقاومت تمام برنامه ها و اهداف این رژیم در زمینه شهرک سازی و یهودی سازی را با شکست مواجه خواهد کرد.

در بخش دیگری از این بیانیه اقدامات دستگاه های امنیتی تشکیلات خودگردان فلسطین در بازداشت فعالان سیاسی فلسطینی محکوم شده است.

گروه های مقاومت فلسطین تاکید کردند که بازداشت های سیاسی در راستای خدمت به رژیم صهیونیستی است.

بر اساس این گزارش، اشغالگران صهیونیست به هر شیوه ای به دنبال تقسیم زمانی و مکانی مسجد الاقصی به منظور اجرای طرح های شوم خود هستند.

در پاسخ به تعرض ها و جنایات رژیم صهیونیستی، گروه های مقاومت فلسطین چندین بار شهرک های صهیونیست نشین اطراف مرز نوار غزه و شمال سرزمین اشغالی را با موشک هدف قرار داده‌اند.

گروههای مبارز فلسطینی پیش از این نیز به رژیم صهیونیستی هشدار داده و تاکید کرده‌اند که مسجد الاقصی خطر قرمز آنها است و هرگونه تعرض به آن با پاسخ شدید مواجه خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha