۳۰ خرداد ۱۴۰۲، ۲۲:۳۱
کد خبرنگار: 1014
کد خبر: 85146700
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رقابت ۴۱ هزار و ۲۱۲ تیم مینی فوتبال محلات در سراسر کشور

کرج - ایرنا - سرپرست فدراسیون ورزش های همگانی کشور گفت: ۴۱ هزار و ۲۱۲ تیم در سطح کشور در مسابقات مینی فوتبال محلات جام ایرانیان به رقابت می پردازند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، «علی خلیلی» عصر سه شنبه در آیین افتتاحیه نخستین دوره مسابقات مینی فوتبال محلات جام ایرانیان استان البرز که در ورزشگاه انقلاب اسلامی کرج برگزار شد، افزود: کم تحرکی در جامعه ما به یک بحران تبدیل شده است به طوریکه بر اساس آمار بیش از ۸۰ درصد مردم کشور دچار کم تحرکی هستند.

وی برگزاری چنین مسابقاتی را برای مقابله با کم تحرکی اثرگذار و لازم دانست و اظهار کرد: من معتقد هستم با توجه به حضور این تعداد تیم در مسابقات مینی فوتبال محلات جام ایرانیان یک رویداد بی نظیر در حوزه ورزش همگانی است.

یک هزار و ۵۰۰ تیم در مسابقات مینی فوتبال محلات البرز شرکت کرده اند

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز نیز در این آیین گفت: بیش از یک هزار و ۵۰۰ تیم در مسابقات مینی فوتبال محلات جام ایرانیان استان البرز شرکت کرده اند.

«بهزاد فروغی» با تاکید بر اینکه باید تلاش کنیم ورزش را برای اقشار مختلف مردم در دسترس و ارزان کنیم، افزود: با تمام ظرفیت از توسعه ورزش همگانی در استان حمایت خواهیم کرد.

پیش بینی اجرای یک هزار و ۲۰۰ برنامه در سال جاری

رییس هیات ورزش های همگانی استان البرز نیز با قدردانی از تمام کسانی که در برگزاری این رویداد همراهی کردند، گفت: باید تشکر ویژه ای از مدیرکل ورزش و جوانان البرز داشته باشم که حمایت ویژه ای از این رویداد داشت و با حضورشان تحرکی ویژه به ورزش استان داده اند.

«علیرضا رحمتی» افزود: در سال ۱۴۰۱ بیش از ۹۰۰ برنامه در سطح استان برگزار کردیم و برای سال ۱۴۰۲ برگزاری بیش از ۱۲۰۰ برنامه ورزش همگانی به ویژه در مناطق کم برخوردار پیش بینی کرده‌ایم.

وی با تاکید براینکه برای ارتقای سلامت و نشاط جامعه از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد ، گفت: مینی فوتبال رشته ای است که برای توسعه آن برنامه داریم.

رژه تیم های منتخب، اجرای نمایش های ورزشی و اجرای برنامه خواننده های مطرح از دیگر بخش های این مراسم افتتاحیه بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha