ثبت‌نام کارگاه‌های حضوری و مجازی فصل تابستان کانون پرورش فکری خوزستان آغاز شد

اهواز- ایرنا - سرپرست اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان از ثبت‌نام کارگاه‌های حضوری و مجازی فصل تابستان مراکز فرهنگی هنری کانون در استان خبر داد.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان، حبیب آل‌کرد افزود: فعالیت‌های حضوری و غیرحضوری تابستانه کانون با عنوان "در مسیر قله" و با شعار "ایمان، امید و دانایی" در سراسر استان برگزار می‌شود و علاقه‌مندان تا پنج تیرماه ۱۴۰۲ فرصت دارند در این کلاس‌ها ثبت‌نام و از خدمات کانون استفاده کنند.

وی افزود: فعالیت‌های کانون در بخش فعالیت‌های کتابخانه‌ای شامل قصه‌گویی، معرفی مشاغل، شخصیت‌ها، وقایع، سرود، نمایش خلاق و... (به‌صورت رایگان) و همچنین بخش کارگاه‌های آموزشی تخصصی، مهارتی و تربیتی به‌صورت حضوری و مجازی برگزار خواهد شد.

آل کرد در ادامه تصریح کرد: متقاضیان می‌توانند با مراجعه به مراکز کانون و پس از تکمیل فرم عضویت در کارگاه‌های، نقاشی، خوش‌نویسی (تحریر و قلم)، سفال‌گری، داستان‌نویسی مقدماتی، قصه‌گویی، کاردستی مقدماتی و تکمیلی، رباتیک، نمایش خلاق، شعر و بازی و...، نام‌نویسی و با گذراندن تعداد جلسات تعریف‌شده، گواهی پایان دوره دریافت کنند و در صورت داشتن شرایط لازم، جذب انجمن‌های کانون ‌شوند.

بر اساس این گزارش، زمان شروع این کارگاه‌ها از ۶ تیرماه تا ۱۸ شهریور سال جاری تعیین شده و علاقه‌مندان در گروه‌های سنی «نوباوه» چهار سال به بالا، «نوخوان» هفت سال به بالا، «نونهال» ۹ سال به بالا، «نونگاه ۱۲ سال به بالا و «نوجوان» ۱۵ سال به بالا می‌توانند در این کارگاه‌ها شرکت کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha