۱ تیر ۱۴۰۲، ۸:۱۳
کد خبرنگار: 5476
کد خبر: 85147359
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

برنامه‌های مدیریت بحران کشور فرد محور است

زنجان- ایرنا- رئیس شورای اسلامی شهر زنجان گفت: به نظر برنامه‌های مدیریت بحران در کشور ما فرد محور است و نشانی از رفتار در قبال جمع ندارد که باید بازنگری شود.

به گزارش ایرنا، مجید ناصحی مقدم روز پنجشنبه در چهارمین کمیسیون نشست کمیسیون پیشگیری و مدیریت بحران کلانشهرها ایران با تاکید بر لزوم مردم محور کردن موضوع بحران افزود: در این حیطه برگزاری دوره‌های آموزشی برای آشنایی مردم با اقدامات مورد نیاز با هدف حفاظت از خود و دیگران مد نظر است و در واقع آموزش جزو وظایف محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در اعمال مدیریت‌ها باید به مدیریت اسلامی هم توجه شود، اظهار کرد: این مهم در سایه توجه به بخش‌های مدیریتی و مسؤولان ذیربط محقق خواهد شد.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان به وجود فرماندهی متعدد در شهر همگام بروز بحران اشاره کرد و افزود: باید برای رفع این مشکل اقدامی انجام شود تا شهر در مواقع بحرانی فرماندهی واحد داشته باشد.
به گزارش ایرنا، چهارمین کمیسیون نشست کمیسیون پیشگیری و مدیریت بحران کلانشهرها ایران با حضور روسا و مدیران بحران شهرداری های کلانشهرهای کشور به میزبانی شهرداری زنجان برگزار شد.

در این نشست موضوعاتی از قبیل ارائه گزارش عملکرد دبیرخانه کمیسیون و کمیته‌های پنجگانه‌، تحلیل و بررسی چالش‌ها و مباحث پیشنهادی اعضا کمیسیون و بیان و تبادل نظر رئیس کمیسیون پیرامون سیاست‌ها و برنامه های ۱۴۰۲ نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha