بخارایی: تمام تمرکز ما روی هانگژو است/ در بازی‌های آسیایی مدال‌آور خواهیم بود

تهران- ایرنا- دبیر فدراسیون اسکیت با اشاره به نزدیکی بازی‌های آسیایی گفت: حضورمان در رشته فری‌استایل قطعی است و در سرعت نیز خبرهای خوشی دریافت کرده‌ایم.

حمیدرضا بخارایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا و در واکنش به اعزام نمایندگان ایران به رقابت‌های کاپ آزاد بین المللی ۲۰۲۳ تاکید کرد: سیاست فدراسیون این است که در برهه زمانی کنونی و با توجه به نزدیکی بازی‌های آسیایی تمامی برنامه‌های خود را معطوف به این رویداد کند چرا که این ظرفیت و پتانسیل در ورزشکاران ما برای کسب مدال وجود دارد و می‌خواهیم با یک برنامه مدون سهمی در مدال‌های این دوره از بازی‌ها داشته باشیم.

وی ادامه داد: به همین دلیل تمرکز فدراسیون تنها روی هانگژو است و قصد داریم از فرصت‌هایی که داریم به بهترین شکل ممکن استفاده کنیم، در رشته فری‌استایل حضورمان قطعی شده و با ۲ دختر و ۲ نماینده پسر در این بازی‌ها به میدان خواهیم رفت و با توجه به مدال‌آوری نمایندگان ایران در رویدادهای مختلف، در این بخش مدال‌آور خواهیم بود. در اسکیت سرعت خبرهای خوشی را دریافت کرده‌ایم و درصورت امکان ۴ دختر و ۴ پسر را در هانگژو خواهیم داشت که آنها نیز شانس بسیار بالایی برای مدال‌آوری خواهند داشت.

بخارایی در مورد رشته‌های اسکیت‌برد و نمایشی هم گفت: هنوز در این موارد نتیجه‌ای اعلام نشده است اما این آمادگی را داریم که نمایندگانی را در این بخش هم داشته باشیم.

دبیر فدراسیون اسکیت در خصوص اعزام ورزشکاران سرعت به مسابقات کاپ آزاد بین المللی ۲۰۲۳ تاکید کرد: این اعزام در قالب باشگاهی‌ صورت گرفته و به تیم ملی باز نمی‌گردد اما همانطور که گفتم به دلیل نزدکی به بازی‌های آسیایی در صدد هستیم از این فرصت‌ها برای ارتقای سطح آمادگی ملی‌پوشان بهره ببریم و در این اعزام نیز ملی‌پوشان ایرانی در قالب باشگاهی به مصاف رقبای خود می‌روند تا همچنان در شرایط رقابت و مسابقه باقی بمانند.

گفتنی است مسابقات کاپ آزاد بین‌المللی ۲۰۲۳ لاکوئلای ایتالیا از امروز آغاز خواهد شد که طی آن نمایندگان ایران به مصاف رقبای خود می‌روند. این رقابت‌ها ۴ روز ادامه خواهد داشت، در مسابقات سال گذشته نمایندگان ایران توانستند یک مدال طلا در بخش بانوان و یک مدال طلا در بخش آقایان را از آن خود کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha