۳۱ خرداد ۱۴۰۲، ۱۷:۵۶
کد خبرنگار: 988
کد خبر: 85147575
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

داشتن "باربرگ" برای همه خودروهای باری اهواز الزامی شد

اهواز - ایرنا - رییس سازمان مدیریت حمل و نقل بار درون شهری و حومه شهرداری اهواز گفت: داشتن "باربرگ" برای همه خودروهای باری فعال در کلانشهر اهواز الزامی است.

به گزارش ایرنا محمد کروشاوی روز چهارشنبه با بیان این مطلب افزود: تمامی خودروهای باری فعال درون شهری به ازای هر حمل بار در سطح شهر، در نیمه نخست ۱۴۰۲ ملزم به اخذ باربرگ از اپلیکیشن بارستان اهواز هستند.

رییس سازمان مدیریت حمل و نقل بار درون شهری و حومه شهرداری اهواز گفت: برای ورود به سامانه بارستان و دریافت بار و باربرگ و قرار گرفتن ناوگان حمل و نقل در اتاق مجازی اعلان بار، داشتن مدارک همانند پروانه فعالیت و اشتغال برای مالکان ناوگان الزامی است.

وی افزود: در باربرگ صادره اطلاعات کامل راننده و خودرو به همراه مشخصات کالای حمل شده و محل بارگیری و تخلیه بار و فرستنده و گیرنده آن قید می‌شود که این امر علاوه بر اینکه موجب برنامه ریزی دقیق برای سایر خدمات رفاهی مدنظر دولت برای رانندگان حمل و نقل بار را تسهیل می‌کند باعث تخصیص هدفمند مقدار سهمیه سوخت بر اساس میزان فعالیت خودرو می‌شود.

رییس سازمان مدیریت حمل و نقل بار درون شهری و حومه شهرداری اهواز گفت: دریافت یارانه سوخت این خودروها، تنها منوط به ساماندهی خودرو و صدور باربرگ است.

وی بیان کرد: برای خودروهای دیزلی نیز سهمیه سوخت خودرو به میزان قابل توجهی افزایش خواهد یافت.

کروشاوی در خصوص امکانات باربرگ گفت: باربرگ سند سوابق راننده از فعالیت در حمل و نقل درون شهری است که امکان استفاده از مزایای مشروط دولت به ناوگان حمل و نقل درون شهری را فراهم می‌کند.

بر اساس این گزارش، اپلیکیشن بارستان اهواز از طریق لینک barestan۷۲۴.ir قابل دسترسی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha